سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۳۵

اخبار

برگزاری جلسه شورای عالی پزشکی با ویدئو کنفرانس

جلسه شورای عالی پزشکی بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، برای اولین بار، ازطریق ویدیو کنفرانس برگزار شد.
 دکتر افشین بلوری  رییس  کمسیون شورای عالی پزشکی سازمان  بهداشت ودرمان صنعت نفت ،  با اعلام این مطلب  افزود: محدودیت های ناشی از شیوع کرونا  وکاهش سفرها و برگزاری جلسات از سویی و قصد برای  غیر حضوری  کردن  شورا و  تاکید  مدیرعامل سازمان بهداشت ودرمان  صنعت نفت از سوی دیگر  موجب شد، برگزاری جلسه  شورای عالی پزشکی با مرکز اصفهان، بصورت  آزمایشی  بصورت آنلاین و با  استفاده  از امکانات  تله مدیسین و ویدیوکنفرانس برگزار شود.
 وی  توضیح داد: پیش از این،  با توجه به  تعدد شرکت های تابعه نفت، در مناطق مختلف کشور، اعضای شورا  در اصفهان ، شیراز،  و مشهد  حضور  پیدا می کردند  و پرونده های  مناطق  وابسته به این مراکز را،  مورد بررسی  قرار می دادند   که پس از شیوع ویروس  کوید 19  و لغو سفرها، رسیدگی به این پرونده ها  با مشکل مواجه شد.
 به گفته  بلوری  با پیگیری ها  و تامین تجهیزاتی چون دوربین  و امکان  ارتباط اینترنتی و..  اولین جلسه  با همکاری اعضای  شورای عالی  پزشکی وبهداشت و درمان  اصفهان انجام شد که خوشبختانه تجربه خوبی بود و دراین جلسه  15  پرونده بررسی شد.
  رییس  کمسیون شورای عالی پزشکی سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت  با بیان اینکه  با توجه  به شرایط  فعلی ، تصمیم برآن است تا  این جلسات هرهفته برگزار شود گفت: برگزاری شورای عالی پزشکی  هفته آینده  به منطقه  آغاجاری  اختصاص خواهد یافت .
 دکتر بلوری تاکید کرد: با  آنلاین برگزار شدن  جلسات شورای عالی پزشکی،  در هزینه ها صرفه جویی می شود   و مخاطرات رفت و آمد  کاهش می یابد، همچنین با  کاهش  ازدحام  پرونده ها و مراجعین ،  وقت کافی  برای بررسی پرونده ها ایجاد می شود و دقت و صحت بررسی  پرونده ها  بهتر می شود.
  لازم به ذکر است:  اعضای شورای عالی  پزشکی  متشکل از رییس بهداشت ودرمان  صنعت نفت تهران، رییس طب صنعتی  بهداشت ودرمان  صنعت نفت تهران،  رییس امور دارویی  بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران و رؤسای بخش ها  هستند که   با حضور در این جلسات،  مواردی چون، تایید دارو، تایید  درمان  افراد، خارج ازمجموعه سازمان  بهداشت و درمان صنعت نفت ،  کاهش کارایی، ازکار افتادگی، و تایید انجام اعمال جراحی واقدامات  درمانی ،خرید  وتهیه  تجهیزات  و لوازم پزشکی و  استراحت های پزشکی   طولانی  و....  از مواردی است  که در این  شورا بررسی می شود. 
شورای پزشکی
شورای پزشکی
۱۸ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۵۵
تعداد بازدید : ۱,۲۶۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید