سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ ۰۹:۵۰

روابط عمومی

 

*رییس واحد روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع

مهدی اکبری
تلفن مستقیم: 61636791


روابط عمومی، آئینه تمام نمای سازمان


روابط عمومی ، علم و هنر برقراری ارتباط جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان است. در دنیای امروز ، روابط عمومی ها به عنوان عناصر مهمی در ارزیابی و تقویت برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمان ها تلقی شناخته می شوند.

به عبارت دیگر، روابط عمومی هنر مردم داری است. از وظایف روابط عمومی می توان به برقراری ارتباط صحیح و منطقی با مراجعه کنندگان و همچنین اطلاع رسانی شفاف و روشن و دریافت انتظارات و خواسته ‌های مخاطبان با بکارگیری روش و فنون مختلف را اشاره کرد.
روابط عمومی جدید محصول درک ظرفیت ها و استفاده بهینه از تعامل انسانی ، رفتار سیستمی و ارتقاء دانش است. روابط عمومی جدید و موثر محصول دانش ، مهارت ، فضای ارتباطی سازگار و موثر، خدمات پایدار و استفاده از فناوری های جدید است. 

 


اهداف کلان روابط عمومی

-     توسعه منابع و توانمندسازی نیروی انسانی روابط عمومی

-     توسعه ارتباطات مردمی و تکریم ارباب رجوع

-    معرفی توانمندی ها و دستاوردها در راستای ارتقای جایگاه و منزلت بهداشت و درمان

-    تقویت ارتباطات درون سازمانی و بهره گیری از پیشنهادهای کارکنان

-    تولید خبر مرتبط با بهداشت و درمان و عملکرد واحدهای مختلف

-    پوشش خبری مراسم و همایش های مرتبط با بهداشت و درمان

-   فرهنگسازی و آموزش همگانی در حوزه سلامت و خدمات

-   
نظارت بر نظرسنجی ها
    


  آدرس، شماره تلفن و فکس

 

خیابان حافظ ، ‌خیابان سرهنگ سخایی ، روبروی بیمارستان فوق تخصصی مرکزی صنعت نفت تهران ، شماره 82، ساختمان مدیریت ، طبقه چهارم ،  واحد روابط عمومی .

تلفن بیمارستان : 54175000

تلفن واحد روابط عمومی: 61636363 - 61636714 

دورنگار : 66749904

تلفن انتقادات و پیشنهادت : 1519 (فقط استان تهران)

پست الکترونیک Info.thn@piho.ir 

کدپستی: 1133638511