سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۰۵

اخبار

خدمات رسانی 24ساعته مرکز تصویر برداری بیمارستان نفت تهران

سوپروایزربخش تصویربرداری بیمارستان نفت تهران بااعلام اینکه خدمات بخش تصویر برداری این بیمارستان شبانه روزی است گفت: زمان پاسخگویی گزارش توسط متخصصین به سه روز رسیده است.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان نفت تهران، فرشاد اخوان پور افزود: تحولاتی که پیشرفت  تکنولوژی استفاده از  پرتو های x  درتشخیص ودرمان بیماری ها دارد بسیار مهم است  اما آنچه اهمیت دارد همگامی بهداشت و درمان صنعت نفت کشور با این تحولات جهانی است.
 استفاده از دستگاه های اشعهx در رشته های گوارش،سنجش تراکم استخوان، بررسی عروق قلب، پزشکی هسته ای، روش های نوینی است که در بیمارستان صنعت نفت نیزبه کار گرفته می شود.
 وی خاطر نشان کرد: دراین بیمارستان، دستگاه های دیجیتال جایگزین دستگاه های آنالوگ شده است که موجب کاهش دوزجذبی اشعه دربیماروافزایش کیفیت تصاویرو کاهش دوز جذبی اشعه برای کارکنان شده است.
 اخوان پورتاکید کرد:با توجه به اینکه دربهداری نفت تلاش می شود ازتکنولوژی روز برای تشخیص ودرمان استفاده شود تا نیمه سال آینده رادیوگرافی دیجیتال و  فلوروسکوپی دیجیتال (دستگاه های حیاتی مثل گوارش  و ادراری و.. به شکل مستقیم  تردیده می شود.) راه اندازی می شود.
 وی با اعلام اینکه درحال حاضر استفاده ازتکنولوژی روز در MRI و سونو گرافی کاربرد دارد وهمچنین  آنژیو قلب و اندام ها و کارهای تهاجمی همچون نمونه برداری در بخش تصویر برداری بیمارستان نفت تهران صورت می گیرد گفت: با افزایش کیفیت دستگاه ها و استفاده ازنیروهای متخصص اعزام  بیماران به خارج ازمرکز درمانی نفت کاهش قابل ملاحظه ای یافته است و روند درمان  تسریع شده است.
 مسئول بخش تصویربرداری بیمارستان نفت خاطرنشان کرد: استفاده  ازسیستم پکس موجب حذف کلیشه وهم افزایش قدرت تشخیص پزشکان و درحفظ محیط زیست  شده است که  نشان دهنده  روند رو به رشد و چند جانبه در این بخش است
 اخوان پوربااشاره به مشکلات کاری پرسنل بخش تصویربرداری گفت:آنچه مسلم است ایجاد اعتماد در بیماران و بالا بردن  سطح کیفی کارو رضایتمندی پرسنل صنعت نفت از خدمات تصویربرداری در بیمارستان نفت  حاصل تلاش کارکنان  این بخش است، اگرچه از مزایای  کار با اشعه بهره مند هستند، اما حقوق دریافتی پرسنل پیمانکار و قرار داد موقت به نسبت زحماتی که می کشندبسیارپایین است.
 وی تاکید کرد: تعداد پرسنل بخش تصویر برداری  57  نفر، اعم ازمتخصص و کارشناس و کارشناس پزشکی هسته ای و کارمند هستند که به جرات می توان گفت: 90 درصد از آنها  افراد ممتازی هستند که جذب آنها وایجاد رضایت شغلی و مالی برای این افراد، برگ برنده ای برای بهداشت ودرمان صنعت نفت خواهد بود.
 وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به زحماتی که کارکنان بخش تصویر برداری می کشند، ضرایبی در حقوق آنها در نظر گرفته شود تا کارکنان پیمانکارافزایش حقوق  داشته باشندو دریافتی این پرسنل بهداشت ودرمان به گونه ای باشد که توان تامین مخارج زندگی راداشته باشند.
۱۹ آبان ۱۳۹۷ ۰۹:۳۴
تعداد بازدید : ۳,۲۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید