سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۵۱

اخبار

فعال بودن بخش‌های بیمارستان نفت تهران در نوروز

حفظ کامل ظرفیت در ایام تعطیلات نوروزی الزامی است و بخش های بیمارستان نفت تهران همانند سنوات گذشته فعال است.

سال نو که برای خیلی از هموطنان با واژه استراحت و تعطیلی و مسافرت همراه است اما این موضوع برای کادر درمان همانند برخی از مشاغل امدادی و خبری و ... از معنا تهی می‌شود؛ چرا که آنها همچون گذشته به ارائه خدمات می‌پردازند. بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت تهران همه ساله با اجرای طرح‌های مختلف نوروزی با استفاده از ظرفیت های خود سعی بر ارایه بهترین خدمات به بیماران را دارد.در نوروز 1403 طرح سلامت نوروزی از 29 اسفند ماه 1402 آغاز تا 14 فروردین ماه نیز ادامه دارد.زهرا نوری مدیر پرستاری و مامایی بیمارستان فوق تخصصی نفت تهران با اشاره به تمامی تلاش های صورت گرفته در ارائه خدمات مطلوب و موثر به مراجعین گفت : در تعطیلات نوروز طبق سنوات گذشته براساس پروتکل ها چیدمان نیرو براساس بخش های فعال بیمارستان انجام شده تا در جهت ارائه خدمات درمانی به بیماران و مراجعین با بالاترین کیفیت عمل شود.

مدیر پرستاری و مامایی بیمارستان فوق تخصصی نفت تهران تصریح کرد : در ایام نوروز بخش های Ccu یک و دو ادغام شده است اما در صورت نیاز و افزایش بیماران امکان راه اندازی فراهم و چیدمان نیروها انجام شده است.

نوری با اشاره به اینکه ظرفیت و فعالیت بخش ها در ایام نوروز به طور کامل حفظ شده گفت : بخش ICU داخلی و جراحی ، اتاق عمل، nicu،  اورژانس ، امدادگران ، بخش زنان و زایمان و بخش های جراحی زنان و مردان ، csr ، پلی کلینیک و اطفال و ...... در تمام ایام نوروز خدمات ارائه میکنند.

وی افزود : باتوجه به بازسازی بخش دیالیز بیمارستان نفت تهران ، ارائه خدمات در بخش دی کلینیک انجام میشود همچنین بخش آندوسکوپی بیمارستان هم به دلیل بازسازی فقط در زمان اورژانسی خدمات ارائه میکند.

۶ فروردین ۱۴۰۳ ۰۹:۳۲
تعداد بازدید : ۲۰۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید