سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۰۰

اخبار

با حضور دکتر جزایری و دکتر کیان

ظرفیت های درمانی و بهداشتی درمانگاه کار و خانواده قم و البرز بررسی شد

ظرفیت های درمانی و بهداشتی مرکز سلامت کار و خانواده قم و البرز با حضور مدیرعامل سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت و رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش  پایگاه خبری بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، دکتر سیدعلی جزایری مدیرعامل بهداشت ودرمان صنعت نفت و دکتر محمد جواد کیان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، با حضوردر درمانگاه سلامت کارو خانواده قم، فرایندهای جاری درمانی و بهداشتی  موجود این درمانگاه را بررسی کردند.
 به گفته دکتر سید علی عظیمی رئیس درمانگاه سلامت کار و خانواده قم، ظرفیت‌های مربوط به قابلیت توسعه کلینیکی و پاراکلینیکی درمانگاه سلامت کار و خانواده قم باتوجه به شرایط موجود از دیگر مباحث طرح شده دراین نشست بود.
 دکتر عظیمی توضیح داد: هم زمان با  بازدید، جلسه پرسش و پاسخ  با روسای شرکتهای  تحت پوشش درمانگاه سلامت کار و خانواده قم از جمله رئیس پخش فرآورده های نفتی و نفت مرکزی نیز برگزار شد.
 وی  گفت: در این نشست، تبیین استراتژی‌های پیش رو و سیاست‌های جدید مطرح ودر مورد کمیت و کیفیت خدمات درمانی به مناطق  تحت پوشش درمانگاه سلامت کار و خانواده قم بحث و بررسی شد.
 رئیس درمانگاه قم خاطر نشان کرد: درخواست بهبود ارائه خدمات دندانپزشکی عمده پرسش ها را از سوی نمایندگان شرکت های تحت پوشش  به خود اختصاص داد، به نحوی که افزایش خدمات  متمرکز  دندانپزشکی در مرکز سلامت کار و خانواده قم و همچنین  افزایش  تعرفه های دندانپزشکی در مراکز طرف قرارداد از جمله این موارد بود.
 همچنین  در ادامه بازدید ها  از مراکز  کار و سلامت خانواده دکتر کیان و دکتر جزایری از  درمانگاه  البرز  در شهرستان کرج بازدید و مشکلات این درمانگاه را نیز مورد بررسی قرار دادند.
 به گفته دکتر شمس اللهی رئیس درمانگاه کار وخانواده البرز درشهرستان کرج در بازدید مدیرعامل سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت و رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، مشکلات  این درمانگاه ازجمله فضای  نامناسب فیزیکی اورژانس، مشکلات مربوط به اتوکلاو در دندانپزشکی رسیدگی و برای رفع این مشکلات قول مساعد داده شد.
 به گفته وی کمبود نیرو در واحد دندانپزشکی، آزمایشگاه و شیفت پذیرش نیز به دلیل بازنشستگی همکاران بسیار محسوس است و کمبود دندانپزشک عمومی و پرسنل آزمایشگاه و همکار پذیرش مطرح شد که با توجه به تعداد بالای مراجعین، انتظار می رود مشکل جذب نیرو برای این واحدها رفع شود.
  رئیس درمانگاه  کار وخانواده  البرز، خرید دستگاه سونوگرافی برای درمانگاه کارو سلامت خانواده البرز را از دیگر مباحث در بازدید دکتر جزایری ودکتر کیان  عنوان کرد که به صورت جدی مطرح شد و همچنین رفع مشکلات مربوط به سامانه سینا در این درمانگاه و جمع آوری دفترچه های درمانی در چند هفته آینده را از موارد مطرح شده از سوی دکتر جزایری عنوان کرد.
۶ آبان ۱۴۰۲ ۱۴:۳۱
تعداد بازدید : ۲۸۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید