سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۱۵

اخبار

کارنامه مثبت بهداشت و درمان صنعت نفت درخدمات به زائران کربلا

رییس بسیج سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت با اعلام اینکه روزانه به طور میانگین 6 هزار نفر به مرکز بهداشتی و درمانی صحن حضرت زهرا مراجعه می کردند گفت: ارایه خدمات 24 ساعته درسه شیفت صورت می گرفت.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران،  دکتر علی جزایری گفت: درتیمی که از سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت اعزام شده بود 24 پزشک داشتیم که  پزشک عمومی ،پزشک متخصص  طب اورژانس، زنان، جراح عمومی ، مغز و اعصاب هم  در میان آنها حضور داشتند ودرهر شیفت 8 پزشک مشغول به ویزیت بیماران بودند.
  وی با اشاره به  اینکه براساس آمار، امسال در صحن حضرت زهرا  مراجعه صدهزار نفرزائر ثبت شده بود به همین دلیل مرکز درمانی  مستقر در این صحن از اهمیت بالایی برخوردار بود و مراجعه  6 هزار نفر دور از انتظار نبود.
 به گفته جزایری ،30 پرستار و فوریت های پزشکی خانم و آقا در این دوره حضور داشتند و  بخش قابل توجهی  از ارایه خدمات به زائران  بر دوش  آنان بود .
 همچنین  امسال  3 دکتر دارو ساز و 15  تکنسین  دارویی نیز همراه تیم بودند و درهر شیفت 6 نفراز این همکاران مشغول به کار بودند که نسبت به سالهای گذشته افزایش چشمگیری داشت.
 همچنین  در هر شیفت 4  نفر پذیرش ، 3 نفر انتظامات،  دونفر مترجم،  3نفر امدادگر و 3 نفر خدمات ، حضور داشتند که با توجه به ظرفیت بالایی که این پایگاه دارد ، امیدوارم در سال های آینده  امکان اینکه افراد بیشتری اعزام شود فراهم شود.
 رییس بسیج  سازمان بهداشت  ودرمان  صنعت نفت تصریح کرد:  یک تیم 120 نفره  متشکل از رده های مختلف کارکنان بهداشت ودرمان  صنعت نفت  از مراکز تهران، مشهد، تبریز، آبادان ، اهواز ، اصفهان  به مدت 15 روز  در این  سفر معنوی حضور داشتند  و کلیه خدمات  ویزیت، دارو، اورژانس، آمبولانس مقیم، تزریقات و سرم درمانی، نوار قلب و.. انجام می شد.
 به گفته وی همکاران  سازمان بهداشت ودرمان  صنعت نفت به صورت داوطلبانه در این سفر حضور دارند و از مرخصی استحقاقی استفاده می کنند، توفیق خاصی نصیب این افراد  شده است که امکان زیارت و خدمت به زائران  ابا عبداله همزمان  فراهم شده است.

کربلا 5
کربلا4
کربلا 1
۶ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۳۶
تعداد بازدید : ۷۴۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید