سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۰۲

اخبار

تقدیر از برگزیدگان کتابخوانی و تلاشگران بسیجی درهفته دفاع مقدس

درآیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس ، از سه نفر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی با موضوع قیام امام حسین ودوتن از تلاشگران پیشکسوت بسیجی فعال سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت تقدیر شد.

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، دراین مراسم که با حضور دکتر بهزادی  رییس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران و حجت الاسلام آهنگری و تعدادی از مدیران  و روسای مجموعه برگزار شده بود، دکتر جزایری  رییس بسیج  بهداشت ودرمان صنعت نفت،  با بیان خاطراتی ازجنگ گفت:  حوادث سال های اخیر در کشورهایی که درگیرجنگ شده اند ارزش آماربالای شهدای جوان جنگ تحمیلی را نشان می دهد، به نحوی که مشخص می شود حضوراین نیروی انسانی متعهد وغیرتمند موجب شد کشور دراین جنگ نابرابر پیروز شود.
 در ادامه سعید تاجیک، رزمنده  و راوی دفاع مقدس و نویسنده خاطرات کتاب «جنگ دوست داشتنی» با  روایت  خاطراتی از جنگ به  لزوم حفظ ارزش ها  در دوران کنونی  اشاره کرد.

همچنین با  پخش کلیپهایی از شهدای گمنام ، مادران منتظر و رشادت های شهدای مدافعین حرم و موسیقی های مرتبط، فضای معنوی در این مراسم  ایجاد شد.

در پایان نیز ازمراد حسین متقی نیا  و مهدی اسماعیلی به پاس سال ها خدمات  صادقانه  در بسیج  بهداشت و درمان  صنعت نفت  وتهران و همچنین برندگان مسابقه کتابخوانی خانم ها ایران کاظمی، شاهپرک پور نقاشان و آقای عباس پیر نژاد با اهدای جوایزی تقدیر شدند.

دفاع مقدس 98
دفاع مقدس 98
دفاع مقدس 98
دفاع مقدس 98

۲ مهر ۱۳۹۸ ۰۹:۱۶
تعداد بازدید : ۱,۴۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید