سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۲۵

اخبار

کارگاه آموزشی بیماران دیابتی و خانواده آنها

واحد آموزش و پژوهش بهداشت ودرمان نفت تهران، کارگاه آموزشی "آشنایی با بیماری دیابت "را برای بیماران و خانواده آنها در بیمارستان نفت تهران برگزار کرد .

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، در راستای وظایف و تعهدات این سازمان در حوزه مسئولیت های اجتماعی،  شرایط برگزاری این دوره آموزشی  برای  گروه هدف  بیماران دیابتی  فراهم شد.
این برنامه آموزشی با اعلام فراخوان از طریق پیام کوتاه ، اطلاعیه در بخش های درمانی وبصورت  حضوری جهت تمامی بیماران دیابتی مراجعه کننده به کلاس های دیابت بیمارستان نفت تهران و خانواده آنها در تاریخ 22 خرداد ماه در محل سالن جلسات  این بیمارستان برگزار شد .
مهندس عبدالهی کارشناس دیابت در این برنامه آموزشی شرکت کنندگان را با علائم و نشانه ها، عوامل مساعد کننده ، روند درمان و مراقبت های لازم دیابت آشنا  ساخت.
 در این کارگاه که بصورت پرسش و پاسخ برگزار شد مراجعین سوالات و مشکلات خود را در محیطی صمیمی ارائه و از نظرات سایر شرکت کنندگان و مدرس برنامه استفاده کردند .
 لازم به ذکر است این کارگاه دردو نوبت دیگر در تاریخ های 12 تیر ماه با عنوان " نقش تغذیه در کنترل دیابت " و 9 مرداد ماه با عنوان " تاثیر ورزش در کنترل دیابت " برگزار می شود .

 

دیابت 1
دیابت 1
دیابت 1
دیابت 1

۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۳۷
تعداد بازدید : ۱,۰۲۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید