سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۰۴

اخبار

دکتر حسین زاده:پالایشگاه فجرجم ،پشتیبان اصلی بهداشت و درمان صنعت نفت در منطقه است

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر در دیدار با مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: این شرکت بعنوان پشتیبان اصلی بهداشت و درمان صنعت نفت در منطقه عمل می کند و قدردان زحمات انها هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ؛ مهندس نجفی مدیرعامل پالایشگاه گاز فجر جم به همراه مسئولین واحدهای مختلف این پالایشگاه , با حضور در ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر جلسه ای مشترک با دکتر مهرداد حسین زاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و رئیس بیمارستان توحید جم برگزار کردند،مهندس نجفی هدف از حضور خود و مسئولین پالایشگاه را تقدیر و قدردانی از زحمات کارکنان مراکز درمانی و بیمارستان توحید جم بابت ارائه خدمات به پرسنل صنعت نفت و خانواده های آنان عنوان کرد.

دکتر حسین زاده ضمن ارائه گزارشی از روند طرح توسعه و بازسازی بیمارستان توحید جم که با مشارکت شرکت پالایش گاز فجرجم در حال انجام است،گفت:مجموعه بیمارستان توحید جم بعنوان تنها بیمارستان این شهرستان خدمات گسترده ای را به بیماران ارائه می دهد و بخش مهمی از تجهیز و توسعه این بیمارستان با همکاری پالایشگاه جم بدست امده است.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروز نیز این بیمارستان آماده خدمات به بیماران است و برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.

دکتر فرهاد باقری رئیس بیمارستان توحید جم نیز موارد مطرح شده در رابطه با ارائه خدمات در این مرکز درمانی را مورد بررسی قرار داد


بوشهر
بوشهر
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۴۸
تعداد بازدید : ۴۴,۸۰۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید