سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۴۴

اخبار

بیش از 30 هزار نفر بیمار اورژانسی در شش ماه امسال

سرپرستار بخش اورژانس بیمارستان نفت از سرویس دهی به بیش از30 هزار نفربیمار اورژانسی درشش ماه اول امسال در بیمارستان نفت تهران خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان نفت تهران، لیلا خلیلی با ارائه گزارش عملکرد واحد اورژانس، ادامه داد در سال 96بیش از66 هزار نفر به اورژانس بیمارستان نفت تهران مراجعه کردند.
 به گفته وی براساس اطلاعات موجود، بیشترین مراجعه کننندگان  به اورژانس، با مشکل  درد قفسه سینه، عفونت های ریه ، سنگ کلیه، بالا بودن فشارخون ، خونریزی گوارشی  و..  به بیمارستان مراجعه می کنند.
 خلیلی افزود : خوشبختانه  بافت بیماران مراجعه کننده به بیمارستان نفت تهران به گونه ای است که  بیمارانی با مشخصه های رفتارهای ضد اجتماعی که براثر نزاع  و درگیری و مشکلات اینچنینی  به این بیمارستان مراجعه کنند بسیار پایین است.  
 وی توضیح داد: درحال حاضر در واحد اورژانس بیمارستان نفت،  15 تخت در بخش بستری و  7 تخت در واحد سرپایی برای بیماران درنظر گرفته شده است و22 پرستار،4 بهیار، 8 کمک بهیار و 4 منشی در سه شیفت مشغول به خدمت رسانی هستند.
  همچنین امکانات موردنیاز برای بیماران سکته های قلبی  و بیماران اعصاب و روان که حتما نیاز به اقدامات سریع دارند وجود دارد.
 وی بااشاره به سطح بندی بیماران مراجعه کننده به اورژانس گفت: این بیماران در5سطح طبقه بندی می شوند که بیماران  سطح یک بلافاصله و بیماران  سطح 30 تا 45 دقیقه خدمات پزشکی ودرمانی دریافت می کنند که نسبت به استاندارد های کشور، درزمان کوتاهتری انجام می شود..
 خلیلی متذکر شد: بیماران به کادرپرستاری و پزشکی اعتماد کنند زیرا زمان انتظاری که برای آنها درنظر گرفته می شود، به دلیل بی توجهی به بیمار نیست بلکه براساس  شرایط جسمی وی تعیین می شود.
 به گفته وی با وجود حساسیت کاراورژانس، بعضا بیمارانی هستند که انتظارات غیرقانونی از کارکنان اورژانس دارند که ازآن جمله انتظارارجاع به کلینیک های تخصصی بدون فوریت ونوبت گیری از طریق اورژانس هستند.  
۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۴:۲۷
تعداد بازدید : ۸۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید