سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۲۵

اخبار

پس از بازسازی صورت گرفت

ارتقا هتلینگ وتکریم بیماران بخشC.C.U

سرپرستار بخشC.C.U1 گفت: اجرای بازسازی ونوسازی واستاندارد سازی فضای بخش C.C.U1 با بهبود قابل توجه هتلینگ و با هدف افزایش خدمات رسانی به بیماران و تسهیل کارپرسنل وهمچنین تکریم ارباب رجوع صورت گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، جمال الدین قرنجیک افزود: به دنبال نظرسنجی انجام شده ازشرایط محیطی CCU1  ، انتقاداتی درخصوص تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی ، نور، سرویس بهداشتی  و ساختار ایستگاه پرستاری جود داشت که پس از کارشناسی این موارد و مذاکره با واحد فنی مهندسی  وتایید مدیریت، بازسازی این بخش درمدت دو هفته انجام شد و در بخش  CCU،  سیستم روشنایی، پارتیشن بندی، سیستم تهویه هوا با استانداردهای مورد نیاز C.C.U تطابق بیشتری  پیدا کرد.

 به گفته وی بیشتر تغییرات و باز سازی ها درراستای افزایش رفاه حال بیماران وبهبود خدمات دهی به آنان بود که می توان به تعریض ورودی ها اشاره کرد که امکان جابجایی بیماران را با تخت فراهم کرد و همچنین ایجاد پاراوان های تاشوی جدیدکه ضمن حفظ حریم خصوصی بیماران، موجب شد فضای فیزیکی مورد نیاز مطلوب تر شود.

قرنجیک  تاکید کرد:اگرچه پس از بازسازی ،ظرفیت پذیرش دراین بخش افزایش نیافته است اما با اجرای اقداماتی چون رنگ آمیزی، تغییرات سرویس های بهداشتی، سیستم های روشنایی و کابین ها  وکمد های جدید، هتلینگ C.C.U بهبود قابل توجهی یافته است.

 ظرفیت پذیرش بخش C.C.U1  بیمارستان  نفت تهران تعداد 10 تخت است که با 13 پرستار و 3 کمک بهیار اداره می شود. کارکنان این بخش  دوره های تخصصی مربوطه از جمله دوره آریتمی قلب و دوره آموزشی مورد نیاز C.C.U و دیگر کلاس های آموزشی مورد تایید نظام پرستاری را گذرانده اند و 80 درصد از آنها در کنگره هایی همچون کنگره تازه های قلبی وعروقی شرکت کردند.ضمن اینکه اغلب نیروهای  این بخش، جوان، با انگیزه و مسولیت پذیر هستند و این امر موجب شده است رضایتمندی بیماران وهمراهانشان از بخش C.C.U1 بالای 95درصدباشد.

CCU5
CCU4
CCU3
CCU2

 

۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ۱۴:۰۳
تعداد بازدید : ۱,۲۳۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید