سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۱۹

اخبار

پایان معاینات طب صنعتی کارکنان درمانگاه قم

معاینات گروهی طب صنعتی کارکنان شرکت ملی پخش و فرآورده های نفتی دردرمانگاه سلامت خانواده و کارکنان قم به پایان رسید.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان نفت تهران، مرکز سلامت کاروخانواده قم برای انجام معاینات دوره ای  به مدت دوهفته ، پذیرای مدیران و کارکنان شرکت ملی پخش و فرآورده های نفتی منطقه قم بود.
  در این  دوره  که به طور مستقیم  10 نفر از پرسنل  این مرکز  به ارائه خدمات و اجرای معاینات طب صنعتی  پرداختند، 140 نفر از شاغلین رسمی و نیروهای قرارداد مدت موقت  شرکت ملی پخش و فرآورده های نفتی منطقه معاینه شدند.
  تیم  اجرای طب صنعتی مرکز سلامت کار و خانواده صنعت نفت قم  به دو شکل به ارائه خدمات طب صنعتی می پردازد  که یه نوع، حضور در مرکز درمانی است ونوع دیگر مراجعه به محل  کار کارکنان.
 منطقه عملیاتی مجتمع  تقویت فشار ایستگاه 5 قم،  مجتمع  تقویت فشار  ایستگاه  6 ساوه ، مجتمع پالایشگاهی  شهید فهمیده  (سراجه)،   شرکت پخش فرآورده های  نفتی منطقه ساوه و  شرکت ملی گاز مرکز قم  و..  که مراکز استراتژیک  صنعت نفت  کشورهستند  از جمله مراکزی هستند که طب  صنعتی کارکنان در محل کارشان صورت می گیرد و تیم  طب صنعتی در مانگاه قم به مکان آنها  منتقل می شود.
  شایان ذکر است هرسال 12  دوره  طب صنعتی  در مرکز  سلامت کار و خانواده  صنعت نفت قم برگزار می شود و بنا بر آمار ارا ئه شده ،  سال 96  در این مرکز، بیش از600 نفر مورد معاینات طب صنعتی قرارگرفتند.
به منظور افزایش بهره وری کارکنان ستادی و عملیاتی در محیط های کاری و صنعتی به صورت دوره ای برگزار می شود تا از سلامت کارکنان حفاظت شود. بر همین اساس دورجدید معاینات دوره‌ای منطقه هدفمندتر از گذشته تدوین شده و مهمترین اصل در انجام آن، تامین اهداف این معاینات با رعایت الزامات و پیش‌نیازهای این معاینات است.

 
قم 2
قم 5
قم 4
۱۳ تیر ۱۳۹۷ ۱۵:۵۷
تعداد بازدید : ۱,۱۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید