سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۵۹

اخبار

افتخارآفرینی بانوان شناگر بهداشت و درمان نفت تهران

شش نفراز کارکنان بهداشت ودرمان نفت تهران، در مسابقات شنای بانوان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت امسال ،مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
 به گزارش خبرنگار بیمارستان نفت تهران،در این سری مسابقات که از 18 تا 21اردیبهشت ماه در رشت برگزار شده بود، 45 نفرازبانوان بهداشت و درمان صنعت نفت کشور به رقابت  پرداختند که 9 نفر از کارکنان  بهداشت و درمان نفت تهران دراین مسابقات  حضور یافتند که 6  نفر از آنها موفق به کسب رتبه های اول تا سوم  مسابقات دررشته کرال سینه شدند.
 مرضیه صمیمی فرو شیوا حکامی وخدیجه یوسفی(همسر آقای اشتری یکی از کارکنان بیمارستان نفت تهران) در مسابقات شنای انفرادی  مقام اول و مهناز نخعی و سارا آل علی  مقام دوم را کسب کردند و مهین رحیمی (همسر همکاران بازنشسته  به نام  پرویزچراغی ) دراین مسابقات سوم شد.
  شایان ذکراست با توجه به اینکه کارکنان بهداشت و درمان تهران  فاقد استخر اختصاصی  برای تمرین کارکنان  است ، موفقیت  این  بانوان شناگر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 با توجه به  اهمیت ورزش در سلامتی و روحیه و افزایش بازده کاری کارکنان انتظار می رود با حمایت های بیشتر مادی و معنوی امکان  گرایش بانوان  بهداشت و درمان تهران به ورزش افزایش یابد. 
 
ش3
ش2
شنا
۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۹
تعداد بازدید : ۱,۰۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید