سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۳۳

اخبار

هم زمان با روزجهانی مدارک پزشکی اعلام شد

مدارک پزشکی بیمارستان نفت تهران در گروه معتبرترین های کشور

مسئول مدارک پزشکی بیمارستان نفت تهران اعلام کرد: مدارک پزشکی بیمارستان نفت تهران ، نمره اعتبار بخشی بالای 90 را کسب کرده است که با نشان می دهد عملکرد این واحد در بخش پرونده ها و اوراق بایگانی با استانداردها ی تعریف شده تطابق دارد.
خانم نوین نما  مدارک پزشکی
 به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بیمارستان نفت تهران، مریم نوین نما با بیان اینکه اعتبار بخشی بیمارستان نفت تهران نمره  بالای 90  را کسب کرده است گفت :دستیابی به این موفقیت ، حاصل تلاش همه جانبه  کارکنان مدارک پزشکی  این بیمارستان است.
 وی  افزود: در بیمارستان نفت  تهران  7 نفر،  مشغول به  کار هستند که به طور مستمردر زمینه های تخصصی، رازداری و عدم افشا اطلاعات ،صبوری و پاسخگویی به ارباب رجوع  آموزش می بینند. زیرا  با توجه به اهمیت کارمدارک پزشکی، معیار های سنجش  عملکرد ااین کارکنان معیار های بین المللی  است .
 به گفته  نوین نما ، کد گذاری پرونده های پزشکی  براساس کد های بین المللی و طبقه بندی  های جهانی  بیماری ها و اعمال جراحی است که در سازمان بهداشت جهانی هر ده سال یکبار ویرایش می شود.
مسول مدارک  پزشکی  بیمارستان نفت  تهران  گفت:  واحد مدارک پزشکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است به نحوی که  تمام خدمات پزشکی  که  به بیمار ارائه می شود داخل اوراق  ثبت می شود واهمیت آن  ضمن اینکه  برای مطالعات  بعدی  و ادامه درمان بیمار راهگشاست دربخش آمار و تحقیقات در موارد قانونی و مشکلاتی که مربوط به اسناد قانونی است از حقوق پزشک، بیمار و بیمارستان  دفاع می کند.
  نوین نما تاکید کرد: دسترسی  به اطلاعات  بیماران حتما به  کسب اجازه  مراجع  بالاتر نیازدارد؛ حتی بیمار نیز فقط می تواند به کپی مدارک  خود دسترسی داشته باشد و به جز موارد خاص  و قانونی، اصل مدارک  همواره در بیمارستان بایگانی  می شود
 وی با اشاره به قدمت بیمارستان نفت تهران گفت: قدیمی ترین اسناد و مدارک پزشکی این بیمارستان که در بخش  "بایگانی راکد" نگهداری می شود مربوط به 1340خورشیدی است.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۳۸
تعداد بازدید : ۱,۸۰۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید