سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۴۸

اخبار

پزشکان و پرستاران بهداشت و درمان صنعت نفت تهران در کنگره بین المللی مراقبت های ویژه

پنجمین کنگره بین المللی مراقبت های ویژه با حضور جمعی از پزشکان و پرستاران این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران؛ پیرو تفاهم نامه آموزشی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران و انجمن مراقبت های ویژه ایران و همچنین در راستای ارتقاء سطح علمی و توانمند سازی همکاران جمع کثیری از پزشکان و پرستاران بیمارستان نفت تهران در پنجمین کنگره بین المللی مراقبت های ویژه که از تاریخ 20 لغایت 22 دی ماه در مرکز همایش های رازی تهران برگزار شد شرکت نمودند.

این برنامه ازجهت کیفيت و کلینیکال بودن و کسب دستاوردهای علمی-دارویی و آشنایی با جدیدترین دستگاه ها و تکنیک های علمی برای توانمند سازی همکاران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود. 

پزشکان و پرستاران بهداشت و درمان صنعت نفت تهران ضمن شرکت فعال در این همایش، با آخرین دستاوردهای علمی در زمینه تهویه مکانیکی، مرگ مغزی، اختلالات پوست در ICU، مراقبت های ویژه در ICU، مراقبت های ویژه در نوزادان، عفونت خون، مانیتورینگ همو دینامیک، پزشکی اورژانس، مراقبت درد در ICU و کارگاه های اکوکاردیوگرافی، مدیریت زخم در ICU و ... آشنا شدند.

دکتر رضا شهرامی معاونت درمان و دارو بهداشت و درمان صنعت نفت تهران و عضو کمیته علمی کنگره، نقش بسزایی در هماهنگی های لازم، انعقاد تفاهم نامه و حضور همکاران در این همایش علمی–آموزشی داشتند که بدینوسیله از زحمات ایشان تقدیر به عمل می آید.

 

 
05
02
00
01

۲۷ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۴۸
تعداد بازدید : ۲,۱۴۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید