سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۴۹

اخبار

راه اندازی پاسخگویی 24 ساعته تلفنی در سامانه 1519

جمعیت طبی بهداشت و درمان صنعت نفت از این پس برای دریافت اطلاعات مراکز طرف قرارداد درمان غیرمستقیم بصورت شبانه روز با شماره 1519 تماس حاصل نمایند.
زهره محمدی مدیر پذیرش و کالسنتر بیمارستان صنعت نفت تهران با اعلام این خبر گفت: به پیشنهاد دکتر علی جزایری سرپرست مدیریت امور بیمه ای و درمان غیرمستقیم سازمان این طرح مورد بررسی قرار گرفت و پس امکان سنجی سامانه 1519 این خدمت در اختیار جمعیت طبی قرار گرفت.

 وی افزود: جهت سهولت دسترسی جمعیت طبی تحت پوشش، اطلاعات مراکز طرف قرار داد غیر مستقیم در هر شهر جمع آوری شده و افراد با تماس با سامانه 1519 از سراسر کشور بدون نیاز به پیش‌شماره بصورت 24 ساعته می‌توانند اطلاعات مورد نظر را دریافت نمایند.

محمدی تصریح کرد: در صورت تماس در ساعت اداری جهت پاسخگویی، شماره مستقیم مسئول امور بیمه‌ای منطقه در اختیار تماس گیرنده قرار می‌گیرد، در ساعت غیر اداری تمامی اطلاعات مرکز‌های طرف قرارداد اعم از آدرس و شماره تماس، جمع‌آوری و در سامانه تغذیه شده که در اختیار تماس گیرنده خواهد بود.

مدیر پذیرش و کال‌سنتر بیمارستان صنعت نفت تهران ادامه داد: در هر منطقه رابطین بصورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات مخاطبین در حوزه مراکز طرف قرارداد سازمان هستند و با استفاده از اپراتور به بیمار لینک می‌شوند.

وی هدف از راه اندازی این سامانه را افزایش میزان رضایتمندی جمعیت تحت پوشش عنوان کرد و گفت: تمامی تماس‌ها جهت کنترل کیفیت پاسخگویی اپراتورها شنود می‌شود و امید داریم با رفع نواقص احتمالی این سامانه، شاهد افزایش چشم‌گیر میزان رضایت‌مندی در جمعیت طبی باشیم.

محمدی به راه اندازی سیستمی استحقاق سنجی افراد و دفترچه‌های درمانی کارکنان صنعت نفت اشاره کرد و گفت: سیستم فوق در مراکز طرف قرارداد برای استحقاق‌سنجی بیمه‌شدگان نفت و همچنین رفع مشکلات احتمالی ایشان در مراجعه به این مراکز کاربرد دارد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین بیماران می‌توانند با مراجعه به سایت بهداشت و درمان صنعت نفت به آدرس piho.ir منوی خدمات کارکنان قسمت طرح درمان غیر مستقیم، لیست مراکز طرف قرارداد هر منطقه را مشاهده نمایند.

1519
۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ۱۴:۱۴
تعداد بازدید : ۳,۹۴۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید