سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۳۵

اخبار

استمرار تلاش کارگران برای اجرای دستورالعمل های مهار کرونا

رییس مهندسی و خدمات بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران به مناسبت روز کارگر گفت: بخش قابل توجهی از خدمات ارایه شده در بیمارستان ها به دوش کارگران است که در مورد بیمارستان نفت تهران نیز صدق می کند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، اکبر جعفری  با بیان اینکه  در بخش  مهندسی و خدمات بهداشت  ودرمان صنعت نفت تهران،  حدود  381 نفر مشغول به کار هستند که با  آغاز  بحران کرونا ،  با توجه به تغییرات  فضا و  نوع خدمات دهی ، همکاران ما در این بخش،  علاوه بر وظایف  معمول ، کارهای دیگری را نیز انجام  می دهند .
 وی با اشاره به  فعالیت  24 ساعته کارکنان بخش مهندسی و خدمات  گفت : در ایام کرونا  سه شیفت کاری تعریف شده است.
 جعفری   توضیح داد:  دوخت و نصب کاورهای  مخصوص تخت  برای   ایزوله بیماران مبتلا به کرونا،  همچنین به منظور جلوگیری از  انتشار ویروس کرونا ، خرید  و تجهیز  سیستم های تهویه  بخش های   مختلف بیمارستان از جمله  بخش  7 و 8 و"آی سی یو" انجام شد .
 وی  با اشاره به  لباس های پرسنل مشغول  در بخش بستری  که به شدت گرم هستند   گفت:   برای رفاه کارکنان این  بخش  ها سیستم سرمایشی  مناسب را   خریداری و نصب گردید.
 گند زدایی زمان بندی شده  در بخش های  بیمارستانی  و همچنین ساختمان های اداری  تابع،  ساخت محلول  ضدعفونی  سطوح و دست بر اساس پروتکل  مشخص  و توزیع  آن درر واحد های اداری وبیمارستانی  از دیگر اقدامات  همکاران این بخش است.
 وی گفت:  تغییرات منوی غذای پرسنل  و بیماران،اضافه شدن  منوی بیماران  کرونایی، تغییر ظروف  سرو غذا  و از اقدامات واحد تغذیه است که  کارکنان این بخش نیز در ایام کرونا به اجرای دستورالعمل های مربوطه مشغول هستند.
 وی  اجرای طرح تولیدماسک را از دیگر اقدامات   کارگران واحد  خدمات عنوان کرد  که  مشخصا  برای پاسخگویی به نیاز هاي  بیمارستان درتامین  ماسک در ایام کرونا ایجاد شده است.

 

روز کارگر4
روز کارگر2
روز کارگر1

روز کارگر3

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹
تعداد بازدید : ۶۹۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید