سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۱

اخبار

حذف عمل های جراحی و بستری های غیراورژانسی

مدیریت بیمارستان نفت تهران از حذف عمل های جراحی غیر اورژانس، ویزیت و بستری های غیراورژانسی در بخش ها و کلینک های بیمارستان نفت تهران خبر داد.
 به گزارش پایگاه  اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، مهندس امیر یعقوب زاده خوئی با بیان این مطلب افزود: با توجه به شیوع کرونا واختصاص فعالیت های  پزشکی بیمارستان نفت تهران به شناسایی ، بستری و درمان بیماران مشکوک به کرونا،  فعالیت کلینک ها و بخش ها ابتدا محدود ودر حال حاضر  غیر از مواقع لزوم  واورژانسی فعالیتی ندارند.
 وی با اشاره به تمهیداتی که با ادغام  بخش ها برای ایزو لاسیون ، بیماران مشکوک به کرونا انجام شده است گفت: با انجام این عمل ، از منابع فیزیکی وانسانی  بطور بهینه استفاده شده است.
 یعقوب زاده خوئی افزود:  باتوجه به شرایط فعلی واحتمال  افزایش  تعداد بیماران مشکوک به کرونا، در روزهای پیک  اپیدمی، این آمادگی وجود دارد که فضای  فیزیکی بیشتری به  این امر اختصاص پیدا کند و از پتانسیل های  نیروهای حرفه ای   استفاده شود.
 مدیربیمارستان صنعت نفت تهران  در مورد اعمال قانون ملاقات ممنوع  در این بیمارستان گفت: اعمال  این محدودیت ها بر اساس دستور العمل های  وزارت بهداشت ودرمان ودانشگاه شهید بهشتی است که  موجب افزایش  تمرکز درمان بر فرد بیمار و عدم سرایت بیماری به همراهان وی می شود.
وی افزود: با توجه به امکانات مناسبی که برای استریل  وضدعفونی  در بخش ایزوله ایجاد شده است و همچنین آموزش های لازم،  امکان تماس  تلفنی با تلفن همراه بیماران وجود دارد، ضمن اینکه  به زودی  شرایطی  فراهم می شود  تا همراهان بیمار، از طریق تماس با 1519 وانتخاب زیر شاخه خاص،  ازوضعیت بیماران  تحت درمان در بخش بیماران مشکوک به کرونا  اطلاعات کسب  کنند.
 وی  با  اشاره به  اهمیت ضدعفونی  بخش های  مختلف بیمارستان گفت:   اجرای  طرح ضد عفونی بخش های مختلف  بیمارستان به تفکیک  توسط  چهار گروه  مجزا  و واحد نگهداشت  چندین نوبت در حال اجرا است و علاوه بر آن در بخش ها ایزوله  نیز به صورت  موضعی وممستمر همکاران در حال گند زدایی و ضد عفونی محیط، ابزار وتجهیزات می باشد.
وی انجام اسکرینینگ دمای بدن افراد در ورودی  حراست درب شمال و جنوب  بیمارستان  برای مراجعه کنندگان و پرسنل و همچنین فرآیند تب سنجی روزانه پرسنل بخش تغذیه بیمارستان را از اقدامات مثمرثمر دانست که  کمک شایانی  در شناسایی موارد مشکوک به کرونا و حفظ سلامتی همکاران و کاهش مواجهه ناایمن داشته است.
 یعقوب زاده خوئی ، استفاده از  ظروف یکبار مصرف،  گند زدایی دو مرحله ای روزانه درکلینیک ها ،محوطه بیمارستان، بخش های درمانی ، بخش های  اداری و ایجاد درب های الکترونیکی  را و...در کنترل شیوع بیماری  کرونا در بیمارستان نفت تهران مهم دانست که  همه به خوبی در بیمارستان نفت تهران انجام می شود.
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ۰۹:۳۲
تعداد بازدید : ۱,۲۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید