سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۱۵
 

اخبار

سامانه 1519پاسخگوی پرسش های کرونایی

درسامانه 1519 این امکان فراهم شده است که هم به پرسش های تماس گیرندگان درخصوص کرونا پاسخ داده شود و هم روند درمان آنها رصد شود.
کالسنتر پزشک  به گزارش  پایگاه اطلاع  رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، طبق دستوردکتر بهزادی ریاست بهداشت  و درمان  صنعت نفت تهران،  5 نفر پزشک درواحد کال سنتر مستقر شده اند تا از طریق  سامانه 1519  پاسخگوی  پرسش ها و ابهامات درمانی درمورد کرونا  باشند.
با تغییراتی که  در سامانه 1519  ایجاد شده است، افراد می توانند با تماس با زیر شاخه 5 در خصوص بیماری کرونا ، علایم آن ، نحوه مراجعه و روند درمان  آن، راهنمایی لازم رادریافت کنند.
 شایان  ذکر است،  این 5 پزشک  همه روزه  از ساعت  7صبح تا 19 عصر  در دو شیفت صبح و عصر به تماس گیرندگان مشاوره می دهند  و اگر هم دراین میان موردی  مشکوک  به کرونا باشد، امکان  ارجاع  به تریاژ خاکستری درمانگاه های  نزدیک  محل سکونت  افراد و یا بیمارستان  نفت  فراهم می شود.

 همچنین برای افرادی که بعد از  ساعت 19 تماس بگیرند نیز  فایل صوتی  5 دقیقه ای  در سامانه 1519 ایجاد شده است  که پس از اعلام ساعت  کاری ، به تماس گیرنده اطلاعاتی  داده می شود.
 از دیگرتغییرات  اعمال شده  درسامانه 1519،  استفاده از پیام های یک دقیقه ای مربوط به کرونا  است که به جای آهنگ انتظار برای تماس گیرندگان پخش  می شود.
  از دیگر اقداماتی که  کارکنان  واحد کال سنتر در سامانه 1519 انجام می دهند، این است  که  با افرادی که از بیمارستان ترخیص شده اند  تماس میگیرند و پیگیر روند درمان آنها در منزل نیز هستند .
 در حال حاضر، اطلاعات  ارایه شده  از طریق سامانه 1519 روزانه بررسی می شود . توصیه های  بهداشتی  وپیشگیری  به افراد اعلام می شود وگزارش  ها  در کمیته بحران، روزانه  مورد بررسی قرار می گیرد.
۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۱:۳۳
تعداد بازدید : ۱,۳۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید