سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ ۰۶:۵۱

اخبار

ارتقاء امکانات ورزشی

جلسه سالیانه امور ورزش با حضور رئیس بهداشت، درمان وبیمارستان نفت تهران برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، روز چهارشنبه (13تیرماه) با حضور آقایان دکتر کیان "رئیس بهداشت ودرمان تهران"، رادنژاد"رئیس امور ورزش سازمان"،نعیمی‌پور"رئیس خدمات اداری واجتماعی"، ربیعی "مسئول امور ورزش تهران"و جمعی از همکاران ستاد سازمان و دبیران هیات های ورزشی،جلسه سالیانه امور ورزش برگزار شد و مسائل، مشکلات و ظرفیت‌های ورزشی مورد بحث و هم‌اندیشی قرار گرفت .

در ابتدای این جلسه محمد‌هادی ربیعی ضمن خوشامدگویی به حاضرین از حمایت‌ها و پشتیبانی مدیریت و هیات های ورزشی درخصوص ارتقاء سطح کیفی امور ورزش قدردانی نمود.

دراین نشست دبیران هیات های ورزشی نکاتی را در رابطه با لزوم زمان‌بندی و اعلام سریعتر مسابقات ورزشی سازمانمطرح نمودند تا برنامه‌ریزی و آمادگی برای حضور ورزشکاران شاغل در کادر درمان تسهیل شود.درخواست عقد قرارداد با سالن‌های ورزشی بخصوص برای بانوان،خرید تجهیزات ورزشیهمچون اسلحه برای رشته‌های تیراندازی وراکت حرفه‌ای تنیس روی میز، از دیگر مسائل مطرح شده بود.

درادامه با توجه بهعدم وجود امکانات ورزشی و نبود باشگاه‌های نفت در سطح شهرهای قم و کرج، درخواست عقد قرارداد با سالن‌های ورزشی موجود در این شهرها جهت پرسنل و خانواده ایشان و راه اندازی سالن‌های ورزشی در مراکز سلامت خانواده قم وکرجمطرح گردید.

در این نشست دکتر کیان در رابطه با نقش ورزش در سلامت کارکنان ودر نتیجه افزایش کارآمدی، نشاط و عملکرد بهترورزشکاران در محیط کار سخنرانی کرد و فراهم کردن شرایط حضور نفرات بیشتروجدید در فعالیت های ورزشی فردی و همگانی، بخصوص برگزاری اردوهایورزشی را خواستار شد.

وی با اشاره به تعدد پرسنل خانم شاغل و پتانسیل بانوان ورزشکار در سطح سازمان بهداشت ودرمان نسبت به برنامه‌ریزی جهت حضور ایشان در مسابقات شرکت ملی نفت تاکید نمودند. در ادامه رادنژاد رئیس امورورزش سازماندر رابطه با عقد قرارداد سالن‌های ورزشی جهت آموزش شنا بانوان، تهیه بلیط جهت خانواده پرسنل ، بهسازی سالن‌ها وخرید تجهیزات ورزشیتوضیحاتی راارائه کردو بر ادامه این روند قول مساعد داد . در پایان ضمن پاسخگویی به مشکلات و سوالات دبیران هیات‌های ورزشی، نسبت به امکان استفاده تمامی همکاران ازتسهیلات ورزشیتاکید کرد .


امور ورزش 5
امور ورزش 4
امور ورزش 3
امور ورزش 2
امور ورزش 1

۲۷ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۹:۴۷
تعداد بازدید : ۲۵۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید