مسائل و مشکلات کالسنتر و مخابرات بیمارستان نفت تهران بررسی و راهکارهای بهبود وضعیت پاسخدهی به تماسها با مرکز تلفن این بیمارستان، ارائه شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، امروز دوشنبه 23مرداد در نشستی با حضور علیرضا بیگدلی مدیرمنابع انسانی سازمان بهداشت و درمان نفت، روسای بیمارستان نفت و بهداشت و درمان صنعت نفت تهران و پرسنل کالسنتر و مخابرات، راهکارهای بهبود کیفیت و کمیت پاسخ دهی به تماس گیرندگان با بیمارستان نفت تهران ارائه شد.
از موارد مطرح شده در این نشست، ارتقای نرم افزار تلفنی، راه اندازی و توسعه تلفن گویا در بیمارستان و درمانگاه، استفاده از بستر اینترنت برای نوبت دهی و همچنین جذب نیروهای آموزش دیده بود.
شایان ذکر است، در این نشست با اشاره به افزایش تعداد کارکنان رسمی در سطح وزارت نفت و افزایش تعداد تماس و مراجعین بیمارستان نفت، بر لزوم افزایش خدمات دهی متناسب با جمعیت هدف تاکید شد.
لازم به یاد آوری است، کارکنان این بخش درمورد نوع کار، شرایط اضافه کاری ونوبت کاری خود به مدیر منابع انسانی سازمان و سرپرست معاونت پشتیبانی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران توضیح دادند و درخواست کردند، اقدامات لازم برای رفع مشکلات آنها انجام شود.