رییس شورای عالی میز خدمت سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت از امتیاز بندی بیمارستان های مجموعه صنعت نفت براساس عملکردکارکنان و میزان رضایتمندی مراجعین وبیماران خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، رضا تیرگر در دومین جلسه میز خدمت که امروز دوشنبه 15 اسفند ماه به صورت حضوری در بیمارستان نفت تهران برگزار شده بود با بیان اینکه در دولت سیزدهم بهداشت ودرمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: یکی از برنامه های مدیریت در میزخدمت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، ارزیابی و نظرسنجی های مختلف ازعملکرد تخصصی و رفتاری پزشکان ، پرستاران و دیگر کارکنان بیمارستان است تا براساس نظرات گیرندگان خدمت، بیمارستان ها امتیاز بندی شوند.
وی افزود: ما به عنوان پشتیبان کارکنان صنعت نفت و خانوادههای آنها تمامی تلاش خود را برای ارتقای سطح سلامت این عزیزان به کار بستهایم و هدف خود را سلامت و رضایت جمعیت تحت پوشش از دریافت خدمات ارائه شده می دانیم.
تیرگرخاطر نشان کرد: وزیر نفت نگاهی ویژه به سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت دارد از این رو تسهیل و تسریع رسیدگی به مشکلات کارکنان ، بیماران و مراجعین مراکز بهداشت و درمان صنعت نفت، از اهداف ما در برگزاری حضوری میز خدمت است که به همت مدیران و روئسا سازمان و بهداشت ودرمان صنعت نفت، بیمارستان نفت تهران و همکاران پشتیبانی انجام می شود.
سرپرست مدیریت برنامه ریزی سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت تاکید کرد: رویکرد جدید در مدیریت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت این است که به جای اینکه در دفترکار و پشت میز بنشینیم و مردم به ما مراجعه کنند ما از پشت میز بلند شویم و به مشکلات ولی نعمتان خود بپردازیم زیرا که همکاران ما در صنعت نفت انتظار دارند صدای آنها شنیده شود و مسئولین پاسخگوی مشکلات آنها باشند .
وی توضیح داد: خوشبختانه موضوع میز خدمت در تمامی مناطق بهداشت ودرمان صنعت نفت درحال برگزاری است و رویه کاری بسیاری از مدیران شده است و ماموریت اصلی در نشست های میز خدمت، ارسال موارد درخواست های ثبت شده به معاونت های تخصصی و ریاست های بخش های تخصصی برای رسیدگی است که شامل پیگیری موارد مطرح شده از سوی فرد نیز می شود.
رییس شورای عالی میز خدمت با اشاره به برگزاری نشست پیشین میز خدمت که در بیمارستان صنعت نفت تهران برگزار شده بود گفت: بار اول حدود 60 درخواست دریافت شد که در مورد موضوعاتی چون هزینه های درمانی ، خدمات اعزام ، سمت های سازمانی ،کارانه پزشکان و بحث های ایثارگری ، تبدیل وضعیت و مشکلات مراجعین بیمارستان و کلینیک ها بود که تمامی آنها به صورت تخصصی رسیدگی و پیگیری شد.
سرپرست مدیریت برنامه ریزی سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت تصریح کرد: برگزاری میز خدمت موجب می شود رضایتمندی شاغلین و مراجعین مراکز درمانی افزایش یابد که در نهایت بهره وری سازمان را ارتقاِء می دهد.