سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۵:۴۰
 

اخبار

تزریق واکسن کرونا از 105 هزار دوز گذشت

طی یکسال گذشته در بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، حدود 105 هزار و 283 دوز واکسن کرونا در سه دوز به پرسنل وزارت نفت و عموم مردم تزریق شده است.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، براساس آمار یکساله واحد بهداشت محیط این مرکز حدود 11 هزار و 59 دوز واکسن کرونا در بیمارستان نفت تهران و 94 هزار و224 دوز در پایگاه واکسیناسیون باشگاه فرهنگی ورزشی تهرانسر به پرسنل و عموم مردم تزریق شده است.
 برپایه این گزارش، تعداد ثبت سیستمی موارد بیماری کووید 19 در سامانه های وزرات بهداشت و طرح شهید سلیمانی از اواسط سال 1400 تا کنون به 6 هزار 310 مورد رسید.
همچنین تکمیل فرآیند واکسیناسیون کرونا به جهت تمامی پرسنل و خانواده های تحت پوشش مطابق با دستورالعملهای ستاد ملی کرونا و اجرای سایر پروتکل های بهداشتی بر علیه بیماری کرونا و صدور یک هزار و 533  کارت تندرستی برای کارکنان از اقدامات قابل توجه همکاران واحد بهداشت محیط در بیمارستان نفت تهران است.
 بررسی فعالیت های انجام شده در واحد بهداشت محیط نشان می دهد در 11 ماه گذشته، کارشناسان این واحد 11 هزار و 982  مورد از بیمارستان و مراکز درمانی بازدید تخصصی بهداشتی، 4 هزار و554 مورد بازدید تخصصی بهداشتی از ادارات تحت پوشش و داشته اند.
شایان ذکر است 249 مورد آزمایش و 951 مورد کلر و pH سنجی در فرآیند نمونه برداری میکروبی وشیمیایی از آب و پساب بیمارستان نفت تهران انجام شده است .
تکمیل پروژه های توسعه اتاقک امحاء زباله و نصب دستگاه شماره 2 امحاء از نوع مرطوب جهت بیمارستان نفت تهران و پروژه اتصال سیستم فاضلاب درمانگاه آزادی به سیستم جمع آوری فاضلاب شهرتهران از دیگر اقداماتی است  که در یکسال گذشته در واحد بهداشت  محیط انجام شد.
۱۱ مهر ۱۴۰۱ ۱۳:۰۸
تعداد بازدید : ۳۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید