سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۳۶

اخبار

افزایش ایمنی بیماران و پرسنل بیمارستان نفت تهران

در پی تعامل مسئولین بیمارستان نفت تهران با شهرداری تهران، ساختمان و معابر منتهی به این بیمارستان ایمن واستاندارد سازی می شود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، درجلسه  دکتر رضا شهرامی رئیس بیمارستان نفت تهران با سید مصطفی عرفانیان شهردار ناحیه  یک شهرداری منطقه 12 ونفراتی از مسئولین، بر لزوم همکاری مشترک در زمینه های فرهنگی، ایمن سازی، زیبا سازی بیمارستان و خدمات دهی مناسب و در چارچوب قانون و مدیریت بحران تاکید شد.
ارزیابی کارشناسان ایمنی وانجام مشاوره های لازم از سوی نهاد های ذی صلاح  با هدف مناسب سازی هرچه بیشتر فضای بیمارستان نفت تهران برای بیماران ، مراجعین و پرسنل از موارد مطرح شده در این نشست بود.
کارشناسی ایمنی ساختمان، استحکام بنا، تطابق با استاندارد های روز وپیگیری مسائل مربوط به اطفاء حریق ازمواردی است که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکاهای اجرایی آن مطرح شد.
 یکی ازنگرانی های مسئولین بیمارستان نفت تهران، فرونشست های عمقی در خیابان منتهی به این بیمارستان بود که هم برای آمبولانس ها و هم استفاده از ویلچیر مشکلاتی ایجاد کرده است که در این خصوص شهردار قول مساعد و پیگیری داد.
 رفع مشکلات مربوط به آب ماندگی معابر، نصب علامت های اورژانس بیمارستان نفت، اقداماتی برای دفع هرچه سالمتر زباله های بیمارستانی، اجرای برنامه های مشترک فرهنگی، ورزشی ازجمله توسعه ورزش همگانی و ایستگاه ورزش در بیمارستان نفت تهران وهماهنگی بیشتر با کارشناس سلامت شهرداری ناحیه  یک شهرداری تهران  از دیگر مواردی بود  که در این نشست عنوان شد.

شهرداری
شهرداری
شهرداری
شهرداری

۱۰ مهر ۱۴۰۱ ۱۱:۰۰
تعداد بازدید : ۶۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید