سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۲۰
 

اخبار

نوسازی سیستم اطفاء حریق بیمارستان نفت تهران

مسئول آتش نشانی بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران از تامین اعتبار مالی برای تکمیل، بهسازی و نوسازی سیستم اطفاء حریق بیمارستان نفت تهران خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، سلیمه قاسمی با اعلام این مطلب گفت: با  اختصاص اعتبارمالی در حدود  7 میلیارد تومان،  تا سال  1402، سیستم اطفاء حریق  بیمارستان نفت تهران نوسازی می شود.
 وی با بیان اینکه آموزش و برگزای دوره های آموزشی تئوری  و عملی اطفاء حریق  در 5 درمانگاه خانواده تهران با هماهنگی مراکز آتش نشانی مناطق انجام شده است، توضیح داد: این اقدامات درسال جاری کاهش آسیب پذیری  در زمینه  آتش سوزی را در درمانگاه ها در پی داشته است..
  قاسمی افزود:  به منظور افزایش کارایی پرسنل در زمینه آتش نشانی  بیمارستان نفت تهران، برگزاری  وبینار اطفاء حریق برای نیروهای  بدو استخدام، پرسنل  و همچنین رابطین آتش نشانی  بخش ها به طور مرتب انجام می شود .
  به گفته وی  بازدید های مستمر سیلندرهای اطفاء حریق،  انجام تست های  هیدرو استاتیک زیر نظر شرکت های ذی صلاح در بازه های تعیین شده  و همچنین  شرکت در جلسات فصلی شهرداری و آتش نشانی  وحضور نماینده  “HSE”در انجام کارهای گرم ( مجوز انجام کار -Permit  (  همه  از اقداماتی است که برای  ایمن سازی بیمارستان نفت تهران در مقابل حریق و آتش سوزی انجام می شود.
مسئول آتش نشانی  بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران،  نصب سیستم اطفاء حریق اتوماتیک  انبار الکل شادآباد با گاز FM200  را یکی دیگر  از اقدامات موثر  در بهداشت و درمان صنعت نفت تهران عنوان کرد که داری مزایای ایمنی، اقتصادی و انسانی است.
۶ مهر ۱۴۰۱ ۱۳:۵۷
تعداد بازدید : ۴۸۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید