سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۲۲

اخبار

شب زنده داران درحال شناسایی و ارزیابی عوامل زیان آور محیط

مهندسان بهداشت حرفه ای بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران برای شناسایی عوامل زیان آور محیط کار در شب، خطوط انتقال مواد نفتی در تلمبه خانه "ری " را مورد ارزیابی قرار دادند.

 به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، در واحد مهندسی بهداشت حرفه ای بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، شناسایی، اندازه گیری و ارزیابی عوامل زیان آور محیط کار شامل  تعداد قابل توجهی  ازعوامل فیزیکی انجام می شود.
روشنایی روز، روشنایی شب، ارتعاش،استرس گرمایی، پرتوهای غیر یونیزان، صدا و میادین الکترومغناطیسی‌،عوامل شیمیایی و ارگونومیکی از عواملی است  که مورد بررسی  کارشناسان  واحد بهداشت حرفه ای قرار می گیرد.
  از 18 خرداد ماه امسال، ارزیابی  وضعیت ، شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه تهران مشتمل بر منطقه تأسیسات ری با بیش از ده ها واحد پشتیبانی و عملیاتی، همچنین مناطق کن، قوچک و شهرستان های مغانک، چشمه شور قم، کاشان، کرج، قزوین، رودبار و رشت آغاز شده است  وهنوز ادامه دارد.
خاطر نشان می شود، علاوه بر مناطق عملیاتی منطقه تهران، در مسیر خطوط انتقال مواد نفتی در خارج از مناطق شهری نیز، این عوامل مورد اندازه گیری و ارزیابی قرار می گیرد.
  شایان ذکر است: واحد مهندسی بهداشت حرفه ای بهداشت و درمان صنعت نفت تهران دارای مجوز رسمی ارائه خدمات بهداشت حرفه ای سطح ۲ از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و با هدف حفظ و ارتقاء سطح سلامتی شاغلین شرکت های تابعه وزارت نفت و با با بهره گیری از دانش و تجربه کارشناسان مجرب و تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی به عنوان آزمایشگاه مرجع فعالیت می کند.

بهداشت حرفه ای
بهداشت حرفه ای
بهداشت حرفه ای

۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۲۱
تعداد بازدید : ۲۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید