سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۶

اخبار

مدیران صنعت نفت زیر ذره بین غربالگران سلامت

تعداد32 نفر از مدیران ستادی وزات نفت وشرکت ملی نفت ایران و مدیرعامل های شرکت های تابعه، در بیمارستان فوق تخصصی نفت تهران، معاینات دوره ای خود را انجام دادند.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران،  درمعاینات دوره ای  مدیران  صنعت  نفت، افراد با  انجام آزمایشات کامل پزشکی ،معاینات کامل دندانپزشکی، معاینه کامل پزشکی صنعتی،نوار قلب، علاوه بر  معاینات شغلی از نظر  بیماری های مزمن غیر واگیر از جمله دیابت، فشارخون و مشکلات تغذیه  ای مورد غربالگری قرار گرفتند.
 لازم به یاد آوری است  در این مرحله آمادگی برای خدمات دهی به  53 نفر از مدیران  صنعت نفت   وجود داشت  که به دلیل  حضور برخی از مدیران در مناطق عملیاتی  و آلودگی هوای تهران  32 نفر از مدیران برای معاینات دوره ای مراجعه کردند.
  زهرا گلدار رئیس امور اداری هیات رئیسه  شرکت ملی نفت،  با اعلام اینکه   برای مدیرانی که در این  دوره نتوانستند  برای معاینات ادواری مراجعه کنند ، فرصت دوباره  در نظر گرفته می شود افزود: با توجه به اهمیت معاینات دوره ای در مرحله بعد، مدیران میانی صنعت  نیز برای معاینات دوره ای دعوت می شوند.
وی تصریح کرد:  اگرچه فعلا  مقررات الزام آور برای انجام معاینات دوره ای  مدیران وجود ندارد اما با توجه به نقش این معاینات در سلامتی  افراد ، تلاش می شود  مدیران بتوانند  به موقع  این معاینات را انجام بدهند و  با همکاری بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، پس ازتعیین  زمانبندی لازم، پیامک، مکاتبه و راهنمای معاینات به مدیران اعلام می شود.
۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۴۹
تعداد بازدید : ۳۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید