سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۱۲
 

اخبار

برگزاری جلسه کمیته بحران

جهت آمادگی برای برگزاری رزمایش شهدای خدمت و سلامت، کمیته بحران تشکیل جلسه داد.
با درخواست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین سازمان اورژانس کشور مبنی بر آمادگی جهت برگزاری "رزمایش شهدای خدمت و سلامت" با مشارکت 20 دستگاه اجرایی و سازمان امدادی، کمیته بحران بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، چهارشنبه 22دی‌ماه تشکیل جلسه داد.
 
در متن و دلیل برگزاری این رزمایش آمده است:
ایران، به دلیل ویژگی‌های اقلیمی و شرایط جغرافیایی خود، هر ساله شاهد وقوع حوادث و بلایای طبیعی و انسان‌ساخت بوده که عمدتاً با خسارات جانی و مالی قابل توجهی توأم است. کلانشهرهایی مانند تهران و البرز با توجه به موقعیت سیاسی، اقتصادی، جغرافیایی و جمعیتی، یکی از نقاط بسیار مهم و آسیب‌پذیر در مواجهه با حوادث و بلایا بوده و از اهمیت بالایی برخوردارند. بدون شک بهبود آمادگی دستگاه‌ها و سازمان‌های امدادی در این کلانشهرها به منظور پاسخ اثربخش به حوادث و بلایا، مستلزم تمرین برنامه های پاسخ و ارتقای کمی و کیفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های لازم می‌باشد.
 
به همین منظور جهت هماهنگی در جایگاه‌های فرماندهی و مدیریتی مشخص، جلسه مدیریت بحران با حضور مسئولین امور اداری و بیمارستانی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران برگزار شد و در این جلسه اعضای کمیته درخصوص مسائل و مشکلات حال حاضر بیمارستان بحث و تبادل نظر کردند.

 

ttt5
ttt4
ttt3
ttt2
ttt

۲۲ دی ۱۴۰۰ ۱۶:۰۸
تعداد بازدید : ۶۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید