سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۳۹
 

اخبار

معرفی پرستاران نمونه

دو پرستار بیمارستان نفت، موفق به کسب عنوان "پرستار نمونه" دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 1400 شدند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران؛

دو تن از پرستاران بیمارستان نفت تهران از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهید بهشتی شایسته تقدیر شناخته شده و به عنوان "پرستار نمونه" در سال 1400 نائل شدند.

روز یکشنبه 5 دی‌ماه، دکتر کاظمی‌آشتیانی رئیس بیمارستان و زهرا نوری رئیس امور پرستاری و مامایی، طی مراسمی کوتاه ضمن تقدیر از خانم‌ها فرشته ابرقویی و زهره عسگرپور، لوح تقدیر دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه را به نیابت از ایشان تقدیم به این دو پرستار عزیز کردند.

در متن لوح آمده است:

با سلام و احترام
فرا رسیدن فرخنده سالروز ولادت بانوی صبر و ایثار و اسوه ماندگارپایداری حضرت زینب کبری (س) و روز باشکوه پرستار را خدمت شما تبریک عرض می‌نمایم.
حضور پرصلابت و مسئولانه پرستاران سختکوش، متعهد و با دانش خانواده بزرگ دانشگاه در نبرد سخت و نفس‌گیر با بیماری‌ها و همدلی و همیاری با هموطنان  عزیز در تمام عرصه های بهداشتی و درمانی را ارج می‌نهیم.
عزت و غیرت ستتودنی شما در روزهایی که ویروس کرونا جان مردم دنیا را تهدید می‌کرد، دگربار موجب افتخار و بالندگی تمام نظام بزرگ سلامت گردید.
بدینوسیله از تمام اقدامات، پایداری‌ها و صبر  و تلاش شما  در لحظه لحظه های خدمت به همنوعان گرامی قدردانی و کسب عنوان "پرستار نمونه" دانشگاه در سال 1400 را به شما تبریک عرض می‌نمایم.
توفیق روز افزون، سلامتی و شادکامی شما و خانواده گرامی را از خداوند منان خواستاریم.
دکتر علیرضا زالی / رئیس دانشگاه


5532
5432
24243
2443

32434
۶ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۵۱
تعداد بازدید : ۱,۲۴۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید