سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰:۵۷
 

اخبار

تهیه واکسن برای کارکنان صنعت نفت اولویت است

دکتر رضا شهرامی: با توجه به اهمیت فعالیت کارکنان صنعت نفت در اقتصاد کشور دغدغه ما تامین واکسن مورد نیاز است و تلاش های زیادی صورت گرفته است.

سرپرست مدیریت امور درمان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در حاشیه اولین وبینار مدیرعامل با کارکنان ستادی با اشاره به دغدغه تامین واکسن برای جمعیت تحت پوشش گفت : در حال حاضر تمام کشورهای جهان با مشکل تهیه و توزیع واکسن مواجه هستند .

وی افزود : طبق سند ملی واکسیناسیون که توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی  تهیه شده ، هیچ ارگانی حق تهیه واکسن و توزیع آن را ندارد اما با تلاش های صورت گرفته و جلسات مختلف با حمایت مقام عالی وزارت نفت مجوزی برای تهیه واکسن به سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت ارائه شده است .

دکتر شهرامی ادامه داد : از زمان دریافت مجوز تا کنون تمام تلاش ما خرید و تهیه واکسن کرونا از منابع موثق بوده که متاسفانه به دلیل عدم توزیع ناعادلانه واکسن توسط کشورهای تولید کننده و عدم پایبندی به تعهدات برای ارسال محموله های مورد نیاز فعلا میسر نشده است .

سرپرست مدیریت امور درمان سازمان  اظهار داشت : طبق سند ملی واکسیناسیون ،کادر درمان  بهداشت و درمان صنعت نفت معرفی و واکسینه شده اند .

وی بیان کرد: در حال حاضر افراد با بیماری های خاص با مجوز پزشک میتوانند ضمن ثبت نام در سایت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در اولویت های دریافت واکسن   قرار بگیرد و خوشبختانه واکسن ایرانی برکت هم مجوز لازم را دریافت کرده است و امید داریم به زودی روند واکسیناسیون سرعت بیشتری در کشور بگیرد.

دکتر شهرامی خاطر نشان کرد : با توجه به اهمیت فعالیت کارکنان صنعت نفت در اقتصاد کشور دغدغه ما تامین واکسن مورد نیاز است و بدنبال راه کاری مناسب جهت وارادات هستیم و تلاش های زیادی صورت گرفته است.
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۵۶
تعداد بازدید : ۶۴۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید