سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۳۶

اخبار

دکتر هاشمی تغییرات مدیریتی نتیجه مطلوب داشت

مدیرعامل سازمان گفت : تغییرات مدیریتی صحیح موجب افزایش کارآیی است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ، دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل این مجموعه با حضور مدیران و روسا ستادی در اولین نشست صمیمانه با کارکنان ستادی که بصورت آنلاین برگزار شد ، استفاده از خرد جمعی را در تصمیمات مدیریتی از برنامه های خود عنوان کرد و گفت : سازمان در سال های گذشته دچار تنش واگذاری یا انحلال  بود که شکر خدا برطرف شده است .

وی افزود : هدف از تغییرات کاهش وابستگی حوزه های عملیاتی به ستاد ، استاندارد سازی سمت ها ، استفاده از خرد جمعی، درمان محوری مناطق ،افزایش ظرفیت عملیاتی و تصمیمات در مناطق ، افزایش نظارت سازمان و در نتیجه ارتقاء بهبود عملکرد است .

دکتر هاشمی به اهمیت عملکرد تیم برنامه ریزی سازمان برای تعیین اهداف کلان و طراحی ساختار اشاره کرد و به این واحد ماموریت داد تا با جمع آوری نظرات و پیشنهادات مدیران ، روسا و کارکنان در جهت بهبود عملکرد عملیاتی برنامه مدون تهیه نماید.

وی  ادامه داد : با توجه به نوع اقدامات و خدمات سازمان ، باید در  حوزه مدیریت سلامت تغییراتی شکل میگرفت و بروز رسانی انجام می شد تا واحدی متناظر با وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در سازمان ایجاد میشد.

مدیرعامل سازمان بیان کرد : تغییرات در ستاد و مناطق برای افزایش کارآیی است ، در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت  بدلیل نقش مهم امور بیمه گری و درمان غیر مستقیم این مدیریت با ماهیت مستقل در حوزه درمان سازمان جا نمایی شد.

در این نشست که بصورت وبینار برگزار شد کارکنان سوالات خود مطرح کرده و مدیران و روسا ضمن پاسخگویی به آن ، گزارشی از فعالیت و برنامه های خود ارائه کردند.
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۴۹
تعداد بازدید : ۴۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید