سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۵۲

اخبار

آرامشی ازجنس رضایت در درمانگاه پالایشگاه نفت تندگویان

رئیس درمانگاه پالایشگاه نفت تهران گفت: همکاری وهماهنگی همه جانبه بیمارستان نفت تهران با درمانگاه پالایشگاه نفت تندگویان و اورژانس شهر تهران، موجب شد درحادثه پالایشگاه تهران، با بالاترین سرعت بهترین خدمات به مصدومین ارایه شود.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، دکترمحمد ضرغام با اشاره به احتمال  انفجارهای مهیب و خطرناک، در این حادثه گفت: پس ازاعلام  شرایط اضطراری در پالایشگاه تهران، امداد رسانی در کمترین مدت زمان لازم و مطابق با استاندارد های امداد رسانی آغاز شد و امدادگران به  محل حادثه اعزام شدند.
بنا به گفته دکتر ضرغام حضورچند پزشک،  پرستار، راننده آمبولانس ، نیروی خدمات، بهیار و نیروی اداری برای مستند سازی از بیمارستان نفت تهران اعزام شدند که  تعدادی از آنها  کاملا داوطلبانه  در این موقعیت خطرناک حضور یافتند.
 وی خاطر نشان کرد: مشاوره ها و پیگیری های لازم  از سوی مسئولین بیمارستان نفت تهران به طور جدی انجام شد ، همچنین  ضمن دوبرابر شدن شیفت های  کاری  کادر درمان، تا وضعیت سفید واقعی،  آماده سازی وسایل  و تامین نیازهای  اورژانسی پزشکی  ودارو ها بدون محدودیت صورت گرفت.
 دکتر ضرغام تاکید کرد: دراین بحران ، همکاری و تعامل  امدادگران 115 کشور امکان استفاده از آمبولانس های این مرکز را  برای  امداد رسانی بهترفراهم کرد که موجب شد اعزام مصدومین به  بیمارستان  ها  به موقع  انجام شود.
 لازم به اشاره است که در حادثه پالایشگاه تهران، 14  نفر  دچار آسیب شدند که  با اقداماتی که  چه  در محل حادثه و به صورت سرپایی و چه  پس از اعزام به بیمارستان برای آنها انجام شد،  خوشبختانه همگی بهبود یافتند و اکنون در سلامتی کامل به سر می برند.
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۳۷
تعداد بازدید : ۶۳۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید