سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۳۴
 

اخبار

آماده باش و جلسه کمیته بحران بیمارستان نفت تهران

به‌دلیل نشت مخازن ضایعات نفتی پالایشگاه تهران، حادثه آتش‌سوزی وسیعی رخ داد که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت، ساعت ۱۹ و ۱۸ دقیقه عصر چهارشنبه (۱۲ خردادماه) حادثه آتش‌سوزی وسیعی به‌دلیل نشت مخازن ضایعات نفتی پالایشگاه تهران رخ داد که گروه‌های امدادی و آتش‌نشانی به‌منظور مهار و خاموش کردن آتش به‌سرعت وارد عمل شدند. آتش حادثه مهار شد و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.
 
از ساعت های اولیه بروز این حادثه کمیته بحران تشکیل شد و تیم درمان بیمارستان صنعت نفت تهران با یک دستگاه آمبولانس به همراه کادر پرستاری در منطقه حضور پیدا کرد، تلاش همکاران در حفظ و آمادگی، ارائه خدمات بهنگام و تامین و افزایش به موقع نیروی های پرستاری و پزشک در مرکز سلامت کار پالایشگاه، اعزام آمبولانس و افزایش پزشکان و پرستاران در اورژانس بیمارستان، افزایش تخت‌های Extra و Stand by در اورژانس و ICU از جمله اقدامات بهداشت و درمان صنعت نفت تهران بوده است.
 
بعد ازظهر روز چهارشنبه سه مصدوم استنشاقی با آمبولانس به اورژانس بیمارستان نفت تهران منتقل شدند که خوشبختانه بعد از اقدامات لازم و دریافت خدمات ترخیص شدند و پنجشنبه 13 خردادماه ساعت 4 بعدازظهر یک نفر از آتش نشانان بدلیل ضرب دیدگی به بیمارستان منتقل شد که وی هم پس از معالجه و دریافت خدمات درمانی عصر پنجشنبه ترخیص شد.


085
ds

 

 

012

 

21

 

01

 

رسانه جدید01

 

06

05
04
02

۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۱۷
تعداد بازدید : ۵۴۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید