سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۲۷

اخبار

بیمارمداری محور آموزش های بیمارستان نفت تهران می شود

بیمارمداری و تامین نظرات بیماران از محورهای آموزش کارکنان و پزشکان بیمارستان نفت تهران می شود.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت، امروز  سه شنبه 30 دی ماه درنشست روسای بخش ها با دکتر کاظمی آشتیانی رئیس بیماستان نفت تهران ،  بر لزوم آموزش های تخصصی و عمومی، تاکید و نیازهای آموزشی بررسی شد.
 در این نشست، دکتر شاه آبادی گفت: مهمترین گروهی که از آموزش موثرسود می برند بیماران هستند، لذا  سرمایه گذاری دراین زمینه ضروری است.
همچنین، تعامل بیشتر با مراکز آموزشی وپژوهشی کشوری و بین المللی و مطابق با دستورات “WHO” از دیگر موارد مطرح شده دراین نشست بود که مورد موافقت دکتر آشتیانی قرار گرفت.
 توجه به آموزش حضوری و عملی با رعایت پروتکل های  بهداشتی بخصوص  در درمانگاه های جنوب شهر و دور از مرکز،ازجمله آموزش هایی در زمینه  “CPR” نیز در این نشست مد نظر قرار گرفت.
آموزش تعامل صحیح کارکنان با مراجعین کلینیک های تخصصی، آموزش  تکنولوژیستها در بخش  تصویر برداری، آموزش مداوم بهداشت کاران دهان ودندان و رعایت شاخص های تعریف شده در نظارت بر درمان از دیگر موارد طرح شده در این نشست است.
 نیاز سنجی بیماران ، ارتباط با  واحد “HSE” شرکت ملی نفت ،  برگزاری  دوره های باز آموزی، و نیاز سنجی آموزشی از اقداماتی است که در گزارش کاری روسای بخش ها ارایه شد.
 در پایان دکترآشتیانی با اشاره به تلفیق بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران و بیمارستان نفت تهران گفت: اجرای  بسیاری از فرآیندهای آموزشی در این بخش و درمانگاه های زیر مجموعه تسهیل می شود.
۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹
تعداد بازدید : ۵۰۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید