سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۰۴

اخبار

بررسی راهکارهای آموزش کارکنان در ایام کرونا

استفاده از امکانات و روش های جدید آموزش و برگزاری کارگاه ها و کنفرانس های آموزشی در ایام پاندمی کرونا ، با حضور رئیس جدید آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت تهران مورد بررسی قرار گرفت.

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، دکترشبنم محمدی در نشست با رئیس امور پرستاری و مامایی ، سرپرستاران و رابطین آموزشی بخش ها ، بر  لزوم آموزش مستمر در ایام کرونا  تاکید کرد.
 وی با اشاره به شیوع بیماری کووید 19 و توقف برگزاری کارگاه ها و کنفرانس های آموزشی در چند ماه اخیر ، گفت : با اخذ مجوز از ریاست بهداشت و درمان  صنعت نفت تهران مقرر شده است  تا کارگاه ها و کنفرانس ها یی که در اولویت هستند  با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.
محمدی در رابطه با راه اندازی سامانه وبینار آموزشی گفت:  با بهره گیری از این روش ،در شرایط بحرانی کوید ، کادر درمان و غیر درمان می توانند از طریق موبایل و لپ تاپ در محل کار یا در منزل از کلاس های آموزشی استفاده کنند .
رئیس آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت تهران  ادامه داد : با همکاری واحد انفورماتیک و روابط عمومی لینک واحد آموزش و پژوهش در پورتال داخلی و سایت بهداشت و درمان تهران نیز راه اندازی  می شود تا کارکنان  و مراجعین بتوانند  از مطالب و فیلم های آموزشی استفاده کنند.
 وی خاطر نشان کرد:  مبحث آموزش به بیمار و آموزش به مادران باردار ازموارد ی است که دروب سایت بهداشت و درمان  صنعت نفت تهران ارائه می شود .
محمدی با شنیدن صحبت های سرپرستاران و رابطین آموزشی بخش ها در مورد مسایل و مشکلات آموزشی در بخش های درمانی، به ارائه راه حل در خصوص حل مشکلات آموزشی پرداخت و گفت: آموزش ها باید به سمتی برود که پرسنل با میل و رغبت در کلاس های آموزشی شرکت  کنند و نتیجه آموزش در تغییر رفتارهای بهداشتی مراجعین  و خدمات پرسنل درمان و غیر درمان مشاهده  شود.

آموزش
آموزش
آموزش
آموزش

۴ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۳۳
تعداد بازدید : ۶۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید