سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۱۱
 

اخبار

اعلام شرایط اضطراری مواجهه با کووید -19

به دنبال گزارشات ستاد مبارزه با کرونای کشوری و حجم بسیار بالا و نگران کننده مراجعین به بیمارستان و مراکز سلامت کار و خانواده بهداشت و درمان تهران و آمارهای مبتلایان و فوتی های کشوری ناشی از ابتلا به ویروس کووید- 19، در این مرکز شرایط اضطراری اعلام شد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، دکتر محمدرضا یاوری رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران   به منظور آمادگی لازم برای مدیریت شرایط بحرانی کنونی و ایام فرارو برای تداوم خدمت رسانی کامل و بی وقفه کنونی  در مواجهه با کرونا ، اطلاعیه ای را به  مدیران  و روسا  و کارکنان  ابلاغ کرده است که در ادامه می آید.
1- کلیه مرخصی های استحقاقی غیر ضروری تمامی مدیران ، روسای ستادی و کارکنان درمانی و غیر درمانی تا اطلاع ثانوی لغو گردد . بدیهی است موارد خاص با اخذ موافقت بالاترین مقام هر مجموعه و هماهنگی با اینجانب تصمیم گیری خواهد شد .
1-    ریاست محترم بیمارستان با بازنگری برنامه کلینیک ها در تعامل با روسای محترم گروه های پزشکی ترتیبی اتخاذ نمایند تا بدون آسیب به چرخه ویزیت و درمان بیماران پرخطر کلینیک های الکتیو با حداقل ظرفیت دایر شده و  فعالیت پزشکان هر گروه سطح بندی و عموماً معطوف به بیماران  بخش خاکستری گردد .
2-    اعمال جراحی الکتیو صرفاً محدود به اعمال اورژانس یا اعمالی گردد که تعویق عمل موجب تحمیل عوامل برگشت ناپذیر به بیماران شود . بدیهی است اولویت لغو اعمال با اعمال ماژور جراحی که احتمال بالای بستری متعاقب در بخش مراقبت های ویژه را می طلبد خواهد بود .
3-    روسای محترم خدمات دارویی و تجهیزات پزشکی پیش بینی و اقدامات لازم برای تهیه  کلیه دارو ها و ملزومات پزشکی مورد نیاز حداقل به مدت سه ماه بحرانی را داشته باشند ضمناً مد نظر باشد که در شرایط خاص حمایت از سایر مناطق بهداشت و درمان معین بر عهده این منطقه بهداشت و درمان است لذا آمادگی لازم برای این امر نیز ایجاد گردد .
4-    معاونت محترم طب صنعتی و بهداشت با اولویت بندی وظایف جاری آن امور  تمهیدات و آمادگی لازم جهت حمایت از خدمات بیمارستان در شرایط احتمالی به ویژه در بخش تامین پزشک ، پرستار و کادر پشتیبانی را ایجاد نماید . ضمناً تمهیدات بهداشتی لازم در حوزه پیشگیری  از آسیب های روانی بیماران و کارکنان مد نظر آن معاونت محترم قرار گیرد .
5-    معاون محترم پشتیبانی و مجموعه تحت امر ملزم به تامین لجستیک  و ترابری لازم در این ایام بوده و لازم است با آمادگی و هماهنگی کامل با ریاست محترم بیمارستان و سایر معاونین  همچون گذشته موجب تقویت توان مجموعه خدمت رسان درمانی باشند .
6-    رعایت استفاده از ماسک  و حفظ فاصله  اجتماعی توسط بیماران ، همراهان و کادر درمان با جدیت بیشتر توسط مراقبین بهداشتی و انضباطی نظارت گردد .
7-    چرخه خدمات به گونه ای تنظیم شود که کمترین تجمع مراجعین وبیمارن صورت گرفته و رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و در اختیار بودن امکانات استفاده از استریلیزاسیون مد نظر باشد .
8-    بستری بیماران ، تهیه دارو و ملزومات پزشکی و تست های آزمایشگاهی صرفاً  به جمعیت شاغل تحت پوشش و بازنشستگان محترم و خانواده بلافصل تحت تکفل آنان معطوف گردد .
9-    معاونت محترم طب صنعتی و بهداشت کما فی السابق  فعالیت مراقبین محترم بهداشتی را جهت بازدیدهای نظارتی  و گندزدایی اماکن  و ... مدیریت نماید .

۲۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۴:۱۴
تعداد بازدید : ۶۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید