سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۱۸

اخبار

بازسازی کلینیک دندانپزشکی درمانگاه سلامت خانواده و کار صنعت نفت البرز

بازسازی و استاندارد سازی واحد دندانپزشکی درمانگاه سلامت خانواده و کار صنعت نفت البرز به اتمام رسیده است و به زودی این کلینیک راه اندازی می شود.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران،  دکتر ... شمس اللهی با بیان این مطلب  افزود: نقشه دندانپزشکی جدید در مانگاه کرج شامل 3 کلینیک دندانپزشکی  برای درمان بیماران، یک کلینیک معاینه دندان و یک کلینیک پیشگیری جمعاً با 5 دستگاه یونیت بعلاوه اتاق ریاست دندانپزشکی اتاق CSR   و... است.
وی توضیح داد: ساخت و ساز کلینیک در مراحل پایانی است  و  عملیات ساختمانی بطور کامل به اتمام رسیده و پارتیشن بندی ها ،دربها ، کابینت و ترالی های  کلینیکها  به اتمام رسیده  است و بزودی نصب 3 دستگاه سانتریفیوژ برای تهویه هوا و 11 دستگاه کولر گازی بعلاوه ساکشن مرکزی و پنج دستگاه یونیت به پایان  می رسد.
 دکتر شمس اللهی افزود:  در حال حاضر  6 دندانپزشک عمومی و 3 متخصص، 4 دستیارو2بهداشت کار دهان و دندان  در دو شیفت صبح و عصر هر روز هفته  فعال هستند که با افتتاح بخش جدید، رعایت حداکثری استانداردها و نیاز سنجی بیماران ، ارایه خدمات بهتر و مناسب تر به بیماران و مراجعه کنندگان صورت می گیرد.
 به گفته دکتر شمس اللهی ، حدود 11 هزار نفر  در کلینیک دندانپزشکی درمانگاه سلامت خانواده و کار البرز پرونده دارند  که خدمات  معاینات دوره ای،غربالگری و پیشگیری درمان  های عمومی و تخصصی برای آنها انجام می شود .
 به تازگی دکتر بهزادی رییس  بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، ازدرمانگاه  سلامت خانواده و کارصنعت نفت البرز بازدید کرد  و ازنزدیک روند بازسازی کلینیک دندانپزشکی این مرکز را  مورد بررسی قرار داد.کرج
۱۴ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۰۹
تعداد بازدید : ۱,۲۰۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید