سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۲۲
 

اخبار

آموزش رعایت مسائل بهداشتی و درمانی کرونا به کارشناسان HSE نفت

مرکز سلامت کار، خانواده و HSE بهداشت و درمان صنعت نفت تهران ، برای مسئولین HSE ، خدمات رفاهی و نگهداشت شرکتهای پخش فرآورده های نفتی تهران ، ستاد شرکت ملی پخش ، پژوهشگاه صنعت نفت ، اکتشاف ، پالایش و پخش ، ستاد سازمان بهداشت و درمان ، پالایشگاه تهران ، خطوط لوله و مخابرات ، جلسه آموزشی برگزار کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان  صنعت نفت تهران، با توجه به  افزایش ابتلای افراد به  بیماری کرونا و درخواست شرکتهای تحت پوشش، مبنی بر آموزش نحوه پیشگیری از بیماری کرونا  این دوره آموزشی در سالن جلسات بیمارستان نفت تهران  برگزار شد.
شرایط و نحوه ضدعفونی  و گندزدایی ادارات ، شرکتها ، مراکز صنعتی ، خودروهای سرویس عمومی و سواری ، آشپزخانه ها و رستوران های مراکز عملیاتی ، بهداشت فردی ، نحوه استفاده از ماسک و ...  از موارد مطرح شده در این دوره آموزشی بود.
 دکتر بلوری معاون محترم سلامت کار ، خانواده و HSEدر خصوص ویروس کوید 19 ،  شرایط فعلی بیماری و کلیات راههای پیشگیری این بیماری توضیحاتی ارائه و اقدامات  بهداشت و درمان در این زمینه تشریح  کرد .
دکتراسکندری پزشک طب صنعتی نیز در خصوص سئوالات مطروحه در رابطه با بیماری کوید 19 را پاسخ داد و در مورد مسائل پزشکی  و پیشگیری و درمان آن ، توضیح داد.
در ادامه مهندس جوزدانی رئیس واحد بهداشت محیط وعمومی،  دستورالعمل های تهیه شده در واحد بهداشت را درباره انواع روش های گندزدایی  در محیطهای مختلف و شرایط مختلف معرفی  و مهندس اثمری، رحیمی و خانم مهندس ذبیحی کارشناسان واحد بهداشت دستورالعمل های فوق را جهت استفاده در تمامی مناطق تشریح و نحوه گندزایی و آماده سازی محلول ها و ایمنی کار با محلولهای ضدعفونی را آموزش دادند .
همچنین نحوه کار به صورت عملیاتی توسط مسئول واحد نگهداشت بیمارستان جناب آقای میرزاخانی و کارکنان واحد خدمات اجرا و آموزش داده شد .در پایان جلسه پرسش و پاسخ ما بین مدعوین و برگزار کنندگان این کارگاه آموزشی  انجام شد.  

کرونا آموزش
کرونا آموزش

۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۱۱:۲۴
تعداد بازدید : ۸۷۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید