سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۳۷

اخبار

ارزیابی جامع اعتباربخشی بیمارستان نفت تهران به پایان رسید

به منظور اعتبار بخشی ،ارزیابان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان نفت تهران را به مدت دو روز مورد ارزیابی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، طی روزهای شنبه و یکشنبه ، 24 و25 دی ماه 1401، تیم ارزیابی اعتباربخشی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی  بر اساس سنجه های جامع دور پنجم اعتباربخشی ، بیمارستان نفت تهران را مورد ارزیابی قرار دادند.
ارزیابی جامع طبق سنجه های ابلاغی دور پنجم اعتباربخشی در محورهای نوزده گانه  آن  و در زیر محور های مدیریت و رهبری ، مراقبت و درمان و حقوق گیرنده خدمت انجام شد.
  براساس سنجه حمایت ازگیرنده خدمت، چند زیر محور تعریف شده است که از آن جمله  تامین تسهیلات برای گیرندگان خدمت، دسترسی بیماران به  مسیرهای ورودی و داخلی بیمارستان،برنامه ریزی برای ملاقات خانواده ها ، فرایندهای پذیرش و ترخیص بیماران ،مددکاری اجتماعی  بیمارستان، وضعیت  خدمات تشخیصی  و درمانی مورد نیاز بیماران، تسهیلات معنوی لازم برای بیمار و خانواده او و هماهنگی دکوراسیون،مبلمان، فضا ها و نمای داخلی و امکانات رفاهی و امکانات و تسهیلات اقامت همراه بیمار اشاره کرد.
اعتبار بخشی روش ارزیابی سیستماتیک مبتنی بر کیفیت و ایمنی است که نحوه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ، روش ها و فرآیندهای کاری ، کیفیت ارائه خدمات و تجهیزات را در مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت دربازه های زمانی مشخص در قالب نظام اعتباربخشی بیمارستانی بررسی می کند.
 بیمارستان نفت تهران سال 1400 رتبه  درجه یک اعتبار بخشی  را از وزارت بهداشت ودرمان آموزش پزشکی کسب کرد.

اعتبار بخشی

اعتبار بخشی
اعتبار بخشی

۲۶ دی ۱۴۰۱ ۱۱:۲۵
تعداد بازدید : ۴۱۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید