سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ۰۱:۵۳
 

اخبار

نوسازی در دندانپزشکی بیمارستان نفت تهران و افزایش خدمات به مراجعین

نوسازی تجهیزات و خرید یونیتهای جدید دندانپزشکی، افزایش خدمات دهی به مراجعین پلی کلینیک دندانپزشکی بیمارستان نفت تهران را در پی داشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، دکتر فرشته جهانی رئیس پلی کلینیک  تخصصی دندانپزشکی بیمارستان نفت تهران با اعلام این مطلب افزود: بعد از  محاسبه  میزان  استهلاک وسایل قدیمی که توسط  کارشناسان تجهیزات پزشکی  انجام شد قدم بزرگی  در راستای  خرید تجهیزات دندانپزشکی برداشته شد و در این جهت بر خرید  تجهیزات با کیفیت و اعتبار  بالا تاکید شد.
 وی  توضیح داد: در جهت نوسازی  تجهیزات دندانپزشکی در ماه اخیر تعدادی یونیت دندانپزشکی برای مراکز دندانپزشکی  نفت  کشور خریداری شد  که از تعداد 20 تیونیت خریداری شده  14 عدد به کلینیک  تخصصی تهران  و 6 یونیت در درمانگاه  فجر و پاسداران نصب و راه اندازی  شد.
  جهانی یاد‌‌آورشد: ازجمله پیشرفت های  شایان ذکر، خرید دستگاه "فسفرپلیت"  برای  مراکز  مختلف دندانزشکی است که علاوه بر خرید یونیت های جدید به تعداد 4 عدد" فسفرپلیت"  خریداری شد و بدین ترتیب تعداد دستگاه های فسفر پلیت در مراکز مختلف دندانپزشکی تهران به 16 عدد رسید.
این متخصص درمان ریشه تصریح کرد: تاثیر این دستگاه های "فسفرپلیت"  و راه اندازی رادیوگرافی های دیجیتال در مراکز مختلف باعث  افزایش بهره وری  و سرعت  درمان  بدون نیاز به  فیلم رادیوگرافی می شود و لازم  به ذکر است در زمینه  گسترش  پرونده های  الکترونیکی این رادیوگرافی های  دیجیتال از ملزومات اساسی  است.
 به گفته رئیس پلی کلینیک  دندانپزشکی در این مرکز درمانی با توجه حجم بالای بیمار،  به مرور زمان دستگاه ها کارایی خود را  از دست می دهند به طوری که سهم عمده ای  از هزینه های  مراکز به تعمیر تجهیزات اختصاص می یابد در نتیجه  خسارت های زیادی  به سیستم بهداشتی  و درمانی تحمیل  می شود ، بنابراین نوسازی اثرات بالقوه ای در تعدیل هزینه ها و رضایت  مراجعین از خدمات دارد که با همکاری  و توجه مدیریت بهداشت ودرمان  این امکان میسر شد.
۱۹ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۱۶
تعداد بازدید : ۶۸۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید