سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۱۰
 

اخبار

پرداخت فرانشیز در مناطق غیربرخوردار حذف شد

در مناطق غیر برخوردار تحت پوشش بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران که مراکز درمانی نفت در آنها وجود ندارد، فرانشیز حذف شد.
  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، دکترهاشم استرابی  رئیس  امور درمان غیر مستقیم با اعلام این مطلب افزود:  پس از بررسی، نامه نگاری ، موافقت شورای  مدیران  ستاد بهداری و تایید دکتر هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت و حمایت دکترآشتیانی  ریاست بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی صنعت نفت تهران ، از خرداد ماه  سال 1401  مقرر شد  در مناطق کمتربرخوردار تحت پوشش  صنعت نفت تهران، حتی  در بخش دندانپزشکی  نیز از مراجعین فرانشیزدریافت نشود.
 وی گفت:  کرج ، قم، ساوه، قزوین،ابهر، محلات، ساوه  از مناطق تحت پوشش  بهداشت ورمان صنعت نفت تهران هستند  که بر اساس آمار، جمعیت تحت پوشش کرج با خانواده حدود 13 هزار و 669 نفر و قم  و حومه  حدود 3 هزار و  و 372 نفر است .
 استرابی با بیان اینکه در حال حاضر با استفاده از سیستم نرم افزاری  جدید  بیمه گری و همچنین آموزش نیروها   کارسند‌‌رسی  اسناد  مالی  ارایه شده به واحد درمان غیر مستقیم سریع ترامکان پذیر شده است  گفت: تلاش می شود فرآیند پرداخت  به فرد مراجعه کننده با کمترین  زمان  انجام شود  و سند رسی  به زمان  ایده آل کمتر  از دو هفته برای کارهای سرپایی وکمتر از  یک ماه کاری  برای  پرونده های بستری  برسد.
رئیس بخش درمان غیر مستقیم  در مورد  دقت در بررسی  اسناد گفت: در حال حاضر 21 نفر در واحد درمان غیر مستقیم  مشغول به کارهستند که  کارشناسان  رسیدگی به اسناد  سرپایی ، رسیدگی به امور دارویی و  ممیزی  اسناد سرپایی ودارویی تهران است و کارهای مربوط به قم وکرج وبررسی  اسناد ناباروری را هم انجام می دهند.
 وی  خاطر نشان کرد: اسناد چند  مرحله سند رسی ، ممیزی، حسابرسی  و سپس درامورمالی نیز بررسی ونهایتا  به امضا  مدیریت بیمارستان و بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران می رسد تا ضریب  خطا  در بررسی اسناد به صفر برسد .
 استرابی  توضیح داد:  به منظور رفاه  حال  جمعیت تحت پوشش،  تعداد مراکز طرف قرار داد  در سال جدید افزایش یافته است؛ از آن جمله می توان به  افزایش  مراکز  طرف قرارداد رادیو تراپی اشاره کرد که  در حال حاضر با سه مرکزرادیو تراپی در تهران قرارداد  بسته شده است.
 وی  تعامل و جلسه با مسئولین شرکتهای اصلی نفتی جهت تسهیل در رسیدگی به اسناد و سرکشی حضوری به مراکز طرف قراداد  تهران و کرج و حومه جهت رفع مشکلات آنها  را نیز از اقداماتی عنوان کرد  که در تسهیل فرآیند و  خدمات دهی مناسب به کارکنان صنعت نفت موثربوده است .
رئیس بخش درمان غیر مستقیم  درمورد برنامه های آینده این واحد گفت:  با توجه به  نظر مدیریت  سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت  تهران درزمینه  حذف دفترچه ، حذف کاغذ و الکترنیکی شدن روند کار والکترونیکی شدن  بررسی نسخ ،  تلاش می شود تا اصلاحات مورد نیازدر سیستم نرم افزاری  انجام و موانع حذف دفترچه ها رفع شود وارتباط  با مراکز طرف قرارداد  صورت گیرد  تا مشخصات فرد درمراکز درمانی،  قابل رویت واحراز هویت بشود  که  پیش بینی می شود این امر تا آخر امسال انجام شود.
۱۰ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۲۹
تعداد بازدید : ۵۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید