سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۰۸

اخبار

همکاری بخش آموزش بیمارستان فوق تخصصی نفت تهران با مراکز علمی و تحقیقاتی

با امضای قراردادهای متنوع و تفاهمنامه با مراکز معتبر علمی و دانشگاهی، تعداد سمینارها، وبینارها و کنفرانس های علمی دربیمارستان نفت تهران افزایش یافت.

 بر پایه این گزارش، برگزاری کنفرانس هایی با موضوع  " ام اس" ، روکورونیوم و شوگامادکس،  استانداردهای  تشخیصی  و درمانی  سرطان  پستان،  از جمله این  سمینارهای علمی هستند که در چند روز آینده برگزار می شوند.
 لازم به یاد آوری است در یکسال گذشته تعداد بیش از 15 کنفرانس، وبینار، سمینار و کارگاه های آموزشی  دربیمارستان نفت برگزارشد که  مورد استقبال همکاران قرار گرفت.
   انجمن های بیهوشی و مراقبت های ویژه کشور، انجمن پاتولوژی،  مراکز تحقیقاتی دانشگاه تهران و شهید بهشتی  ازجمله   مراکزی هستند که برای  دوره های آموزشی  برگزار شده در بیمارستان  فوق تخصصی نفت تهران با آنها همکاری شد.
  تعدادی از دوره های آموزشی  برگزار شده در بیمارستان، حاوی اطلاعات تخصصی برای متخصصین مربوطه  در نظر گرفته شده است و  بخشی مربوط به آموزش های  مورد نیاز پرستاران و بخشی دیگر مربوط به آموزش های  عمومی است که کل کارکنان را دربر می گیرد.
 شایان ذکر است  در دوره کرونا نه تنها آموزش های  تخصی در بیمارستان  نفت تهران  قطع نشد بلکه دوره های آموزشی در سطوح مختلف و منطبق با نیاز سنجی  آموزشی نسبت به  قبل از آن برگزار شد.

MS
شوگامادکس
سرطان

۸ اَمرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۱۴
تعداد بازدید : ۶۴۸

نظرات بینندگان

فاطمه جدیدی
۱۴۰۱/۰۵/۱۶
0
0

سلام با تشکر از ویبنار شوگامادکس لطفا لینک امتحان و ثبت امتیاز در سامانه اموزش مداوم برقرار کنید با تشکر


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید