سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۴۹

اخبار

رضایتمندی ازخدمات کلینیک های تخصصی بیمارستان فوق تخصصی نفت تهران

در پی راه اندازی و تداوم کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان نفت تهران، در روزهای پنجشنبه ، 94 درصد از مراجعین، رضایتمندی خود را در این خصوص اعلام کردند.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، دکترمحمدرضا کاظمی آشتیانی ریاست بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی صنعت نفت تهران با اعلام این مطلب افزود: در راستای خدمات رسانی مناسب ومتناسب با ساعت کارشاغلین صنعت نفت، شش کلینیک تخصصی در روزهای پنجشنبه در بیمارستان نفت تهران فعال شده است.
وی با بیان اینکه ابتدا به شکل آزمایشی دو کلینیک  درروزهای پنجشنبه فعال شد و پس از استقبال مراجعین و درخواست های مکرر، تعداد این کلینیک ها افزایش یافت توضیح داد: کلینیک گوش و حلق و بینی، جراحی اعصاب، داخلی، اورولوژی، گوارش و غدد در حال حاضر از ساعت 9صبح تا 14 درروزهای  پنجشنه  به ارایه خدمات می پردازند.
وی با اشاره به اینکه  در کلینیک گوش وحلق و بینی، جراحی اعصاب، داخلی، اورولوژی پزشکان متخصص ودرکلینیک  گوارش و غدد پزشک های فوق تخصص فعال هستند اعلام کرد: به زودی کلینیک پوست نیز دراین روز فعال می شود.
آشتیانی تصریح کرد:  با افزایش  تعداد کلینیک های عصر و روزهای پنجشنبه،  بار مراجعین  در روز های  هفته تعدیل شده است و هم چنین به اذعان  افراد نظر سنجی شده و برناهه های بخش کال سنتر بیمارستان، بیماران مدت زمان کمتری در لیست انتظار  پزشکان متخصص و فوق تخصص این کلینیک ها قرارمی گیرند.
برپایه این گزارش، هم زمان با اجرای آزمایشی این طرح دردوماه اخیر، مراجعین  به طور مستمر نظرسنجی شدند تا براساس این نظرات، تغییرات لازم ایجاد و کم و کاستی آن برطرف شود.
نظر سنجی ها حاکی از آن است که 94 درصد ازمراجعین خواستار تداوم برپایی کلینیک ها در روز های پنجشنبه هستند همچنین 25 درصد ازآنها نظارت و کنترل بیشتر بر عملکرد وزمان حضور  پزشکان  را موثر می دانستند و 25 درصد نیز پیشنهاد کردند تعداد کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی  در روزهای پنجشنبه افزایش یابد.
۶ تیر ۱۴۰۱ ۰۹:۱۰
تعداد بازدید : ۵۰۷

نظرات بینندگان

مصطفی اسلامی
۱۴۰۱/۰۴/۰۶
0
0

باسلام وتشکر از پرسنل محترم بیشتر واحد ها خوب هستن واحد دندانپزشکی و داروخانه باید بیشتر رسیدگی بشه


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید