سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۵۴

اخبار

افزایش خدمات پزشک خانواده در معاینات دوره ای کارکنان صنعت نفت

با آغاز معاینات دوره ای کارکنان صنعت نفت در دوران پس از کرونا ، تیم سلامت خانواده شامل پزشک خانواده ، پرستار خانواده و با همکاری واحد مامایی و زنان، خدمات مراقبت سلامت را در قالب یک بسته کامل به مراجعین و همسران آنها ارائه کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، با فروکش کردن آمار کرونا و با توجه به اهمیت ارائه خدمات مراقبت سلامت به خانواده های تحت پوشش ، برای اولین بار از امسال همزمان با برنامه معاینات دوره ای ویژه مدیران ارشد شرکتهای صنعت نفت، همسران آنها نیز مورد معاینات  قرار گرفتند.
   بر اساس نظر سنجی های انجام شده، انجام معاینات دوره ای مدیران و ارایه خدمات به همسران آنها در روز جمعه  سوم تیرماه موجب  افزایش رضایتمندی  قابل ملاحظه ای شده  است از این رو در برنامه آتی معاینات دوره ای شرکت های مختلف زیر مجموعه و براساس زمانبندی  تعیین شده  این فرآیند دوباره اجرا می شود.
لازم به تاکید است،  تمام مراقبتها در پرونده الکترونیک سلامت خانواده ثبت می شود واز آنجا که  اثربخشی مراقبت سلامت نیاز به پیگیری مستمر دارد، این امر در مراکز سلامت خانواده توسط تیم سلامت خانواده انجام می شود.
 شایان یادآوری است  موارد نیازمند پیگیری و بازخورد معاینات دوره ای به اطلاع خانمها می رسد تا در نزدیکترین مرکز سلامت خانواده به محل سکونتشان  پیگیردرمان های مورد نیاز خود بشوند.
 برپایه این گزارش،  از ابتدای سال 1401 تاکنون، معاینات دوره ای  مدیران شرکت ملی نفت ایران و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران انجام شده است.

اکتشاف
اکتشاف
اکتشاف
اکتشاف
اکتشاف
اکتشاف

۴ تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۴۸
تعداد بازدید : ۳۳۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید