سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۱۳

اخبار

پشتیبانی بیمارستان فوق تخصصی نفت تهران از شرکت های تابعه وزارت نفت

پشتیبانی و حمایت از شرکت های تابعه وزارت نفت به عنوان یک خانواده بزرگ در اولویت برنامه های مدیریت بیمارستان فوق تخصصی نفت تهران و بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران است.
 به گزارش پایگاه اطلاع  رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، در مراسم افتتاح کلینیک غربالگری و پایش بیماری‌های مزمن در شرکت انتقال گازایران که با حضورمدیران بهداشت و درمان نفت تهران و مدیران ستادی شرکت انتقال گاز انجام شد دکترمحمدرضا کاظمی آشتیانی رئیس بیمارستان فوق تخصصی نفت و مراکز بهداشتی درمانی صنعت نفت تهران، به نقش سازمان در بحران پاندمی کرونا اشاره کرد و به آمار بیمارستان نفت تهران و موفقیت در کنترل مرگ و میر این دوران پرداخت و در ادامه براهمیت پیشگیری و پایش‌ بیماری‌های مزمن، بخصوص درمراکز عملیاتی و مراکز صنعتی تاکید کرد.
در ادامه دکتر آشتیانی ازتوجه ویژه مهندس حسینی سرپرست شرکت انتقال گاز ایران به سلامت کارکنان قدردانی کرد وگفت: پشتیبانی و حمایت بیمارستان نفت از شرکت های تابعه وزارت نفت به عنوان یک خانواده بزرگ همیشه در اولویت است.
آشتیانی افزود: هدف کلینیک، طب کار و طب صنعتی است و یک پشتیبانی کامل از سلامت حدود 500 نفر از کارمندان ستاد است که ارائه مشاوره و معاینه های طبی و داروهای عمومی از جمله اقدامات خواهد بود.

وی رصد و پایش کلینیک را مهم ارزیابی کرد وگفت: می بایست نتایج کلینیک و بازخورد کارکنان از استقرار کلینیک را حتما در نظر بگیریم و سلامت کارکنان به طور مستمر پایش شود.
در ادامه غلامعباس حسینی سرپرست شرکت انتقال گاز ایران با تاکید بر استقرار کلینیک در تسهیل امور کارکنان، بهبود سلامت روحی و روانی و کاهش هزینه ها، اشاره کرد و گفت: شرکت انتقال گاز ایران با 11 هزار نیرو و خانواده حداقل 50 هزار نفری، به عنوان بزرگترین شرکت تابعه ملی گاز ایران است .

حسینی به شعار پیشگیری قبل از درمان پرداخت و ادامه داد: با توجه به موقعیت شغلی، کارکنان این شرکت درفصل تابستان بخاطر انجام تعمیرات و عملیات های مختلف و در فصل زمستان تلاش برای انتقال پایدار گاز به مبادی مصرف در ستاد و مناطق عملیاتی استرس کاری بالایی دارند که از مجموعه بهداشت و درمان وزارت نفت تقاضا داریم با آسیب شناسی و اراده راهکارهای مناسب برای زندگی کاری کارکنان این شرکت پیشنهاد مناسبی را ارائه کنند.

وی اظهار داشت: رشد بعضی از بیماری ها مثل دیابت و فشار خون در بین کارکنان شرکت انتقال گاز ایران نسبت به آمار سراسری بالاست که امیدواریم با پایش مستمر و اسقرار کلینیک غربالگری  وپایش بیماری های مزمن ، شاهد روند رو به بهبود و رسیدن به شاخص های سلامتی باشیم.
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۴۲
تعداد بازدید : ۴۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید