سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۱۲
 

اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی مسئولیت کیفری و انتظامی پزشکان

واحد آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت تهران با همکاری سازمان نظام پزشکی برنامه مدون «مسئولیت کیفری و انتظامی پزشکان در قوانین مجازات اسلامی و نظام پزشکی» ویژه پزشکان و دندانپزشکان و با اخذ امتیاز باز آموزی در بیمارستان مرکزی صنعت نفت تهران را در مورخ30/2/96 برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، واحد آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت تهران با همکاری سازمان نظام پزشکی برنامه مدون «مسئولیت کیفری و انتظامی پزشکان در قوانین مجازات اسلامی و نظام پزشکی» ویژه پزشکان و دندانپزشکان و با اخذ امتیاز باز آموزی در بیمارستان مرکزی صنعت نفت تهران را در مورخ30/2/96  برگزار کرد.

مدرسان این برنامه آموزشی آقایان خانی مدیر حقوقی سازمان نظام پزشکی تهران و دکتر اکبری، بازپرس دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم پزشکی بودند که شرکت کنندگان را با مسائل کیفری و انتظامی در حوزه هایی مانند : افشای اسرار بیماران ، تبلیغات خارج از عرف و غیر قانونی ، عدم حضور پزشکان آنکال بر بالین بیماران ،  تبادلات مالی غیر قانونی بین پزشک و بیمار ، عمده شکایات بیماران از گروه های پزشکی ، عواقب فروش دارو در مطب پزشکان و ... آشنا نمودند. در پایان این کارگاه نیز مدرسان به سوالات شرکت کنندگان پاسخ دادند.


انتظامی 015
انتظامی 019
انتظامی 012
انتظامی 01

۳ خرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۱۵
تعداد بازدید : ۱,۶۱۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید