سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۵۵

اخبار

نجات بیماری پس از 80 روز تلاش کادر پزشکی

آریافر عروجی، یکی از همکاران پالایشگاه بندرعباس که با عوارض جراحی پس از انجام عمل اسلیو معده در بیمارستان نفت تهران بستری شده بود به شکل معجزه آسایی و با تلاش همکاران بخش ICU جراحی نجات یافت.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، آریافر عروجی، یکی از همکاران پالایشگاه بندرعباس که با عوارض جراحی پس از انجام عمل اسلیو در بیمارستان نفت تهران بستری شده بود به شکل معجزه آسایی و با تلاش همکاران بخش ICU جراحی نجات یافت.

پخشان تخشیدی، سرپرستار بخشICU  جراحی درباره این بیمار می گوید: «بیمار سی و دو ساله ای که در شرایط جسمی نامساعدی قرار داشت با عوارض عمل اسلیو به بخش ICU جراحی منتقل شد. اما با خدمات و مراقبت های ویژه  و شبانه روزی همکارانم، بیمار در حالی پس از 80 روز از بیمارستان مرخص شد که بهبودی او شبیه به یک معجزه بود.»

عروجی 10

رامین فلاح، پرستار بخشICU  جراحی که مسئولیت نگهداری از این بیمار را بر عهده داشته، می گوید:«آقای عروجی لحظه به لحظه با مرگ دست و پنجه نرم می کرد؛ اما به لطف خداوند و تلاش پزشکان و کادر درمانی بیمارستان نفت دوباره به زندگی برگشت.»

همسر آریافر عروجی می گوید: «به خوبی در خاطرم هست که همسرم در روز فرو ریختن ساختمان پلاسکو در ساعت 12 بعدازظهر به اتاق عمل رفت و ساعت 8 شب از اتاق عمل بیرون آمد. همسرم 80 روز در بیمارستان نفت تهران بستری بود تا در نهایت در تاریخ 12 فروردین 96 مرخص شد. مرخص شدن همسرم از بیمارستان به  تعبیری که پزشکان استفاده می کنند شبیه یک معجزه بود، معجزه ای که به خواست خداوند و با دستان توانمندکادر درمانی بیمارستان نفت تهران مهیا شد.

عروجی 1

حدودا 3 ماه شاهد تلاش و کوشش کادر درمانی بیمارستان نفت تهران بودم و امروز که 20 روز از مرخص شدن همسرم از بیمارستان می گذرد،  از بندرعباس به تهران آمدیم تا از زحمات کادر درمانی بخش آی سی یو جراحی تشکر و قدردانی کنیم.

عروجی، بیماری که از مرگ حتمی نجات یافته نیز می گوید : «من اصلا فکر نمی کردم که بتوانم به زندگی برگردم و بهبود پیدا کنم. زیرا هر دفعه که از پزشکانم درباره روز مرخص شدنم جویا می شدم، در پاسخ به من می گفتند باید شرایط جسمانی بدنت مناسب شود اما شرایط جسمانی بدنم تغییری نمی کرد تا در نهایت با تلاش و کوشش کادر درمانی بیمارستان نفت رو به بهبودی رفت.

عروجی 100
روزی که برگه ترخیصم امضا شد،  متعجب بودم که پس از 80 روز قرار است سالم و سلامت مرخص شوم؛ زیرا فکر نمی کردم که دیگر بتوانم پیش خانواده ام برگردم. از تمامی کادر درمانی بیمارستان نفت تهران به خصوص بخش آی سی یو جراحی کمال تشکر را دارم که صبورانه، دلسوزانه و با جان و دل به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به خانواده صنعت نفت هستند.»

عروجی

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۹:۴۱
تعداد بازدید : ۳,۱۶۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید