سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۰:۱۵
 

اخبار

گرامیداشت هفته بسیج در ستاد سازمان

مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور مدیرعامل ،جمعی از مدیران و روسا سازمان و کارکنان ستادی در تاریخ پنجم آذرماه برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ، مدیرعامل سازمان در مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل در سال ۵۸ ،هدف و رسالت اصلی بسیج را اتحاد و همدلی عنوان کرد و گفت : به یقین بسیج متعلق به همه اقشار مردم و انقلاب شکوهمند اسلامی است و یک فرهنگ ساخته شده و در دوران حماسه و رزم  است.

دکتر حبیب اله سمیع تاکید کرد: در شرایط فعلی کشور برای مقابله با دشمنان به روحیه همدلی و اتحاد و انسجام سیاسی و اجتماعی نیاز داریم.

وی با اشاره به ناآرامی های اخیر در برخی از مناطق کشور گفت : متاسفانه در جریان ناآرامی ها و اغتشاشات اخیر مراکز سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت هم درگیر مشکلاتی بودند،فرصت را مغتنم می شمارم و از همکاران سازمان در سه بیمارستان نفت اهواز،ماهشهر و جم که بدلیل ناآرامی ها در چند شیفت متوالی حضور داشتند قدردانی میکنم و امیدوارم دیگر شاهد بروز نا امنی در مناطق کشور نباشیم.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اظهار داشت: دشمنان همواره درصددند تا باایجاد توطئه به این نظام ضربه بزنند از این رو همه باید مراقب بوده و با دشمن شناسی و تبعیت از فرمان های مقام معظم رهبری بتوانیم حافظ و مدافع آرامان های والای انقلاب باشیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به تحلیل شرایط موجود و اهمیت به رسیدگی به مشکلات اقتصادی کشور با نگاه داخلی پرداخت و گفت :  در هر صنف و جایگاهی که قرار داریم باید در تحقق اهداف نظام و ترویج تفکر ناب بسیج تلاش نماییم.

دکتر سید علی جزایری ادامه داد : امروز همه ما وظیفه داریم تا با تلاش کشور را به سمت پیشرفت سوق دهیم و باعث یاس و ناامیدی بیش از پیش دشمنان انقلاب اسلامی باشیم.

سردار غزالی میهمان این مراسم بسیج را نماد اخلاص معرفی کرد و افزود : بسیج پرورش یافته در مکتب امام راحل با فرهنگ سازی تفکر بسیجی تبیین شده ، در دوران دفاع مقدس ملت ایران با اتکا به نیروی مردمی بسیج و اصل ایمان به‌ خدا در مقابل مدرن‌ترین تجهیزات دشمنان توانست ایستادگی و مقاومت کند.
در پایان از تعدادی بسیجیان فعال ستاد تقدیر شد.

 

۵ آذر ۱۳۹۸ ۱۷:۵۸
تعداد بازدید : ۲,۰۲۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید