سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۳۵

اخبار

تقدیر از برگزارکنندگان کلاس‌های آموزشی «تومور برد» در بیمارستان نفت تهران

​همزمان با فرا رسیدن سال جدید و در ادامه برگزاری چهلمین جلسه آموزشی «تومور برد» از تلاش های اساتید، مدرسان و برگزار کنندگان این برنامه آموزشی توسط دکتر «علی بهزادی»، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران تقدیر به عمل آمد.

به گزارش بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، برگزاری کلاس های «تومور برد» از اسفند سال 93 آغاز و با استقبال متخصصان بخش های مختلف درمانی، پزشکان عمومی و همچنین کادر پرستاری و پیراپزشکی در سطح بهداشت و درمان تهران مواجه شد که این استقبال باعث دلگرمی دست اندرکاران برای ادامه برنامه شد.

علاوه بر دکتر غریب و سایر همکاران از بخش های آنکولوژی و داخلی بیمارستان، دکتر توگه نیز به عنوان استاد مدعو در کنار سایر مدرسان برنامه ضمن ارائه نقطه نظرات کارشناسانه، پاسخگوی سوالات شرکت کنندگان بودند.

در کلاس های آموزشی «تومور برد» به ارائه شرح حالی از وضعیت یک بیمار سرطانی توسط یکی از اساتید آنکولوژی پرداخته شده و متخصصان مختلف داخلی، جراحی، رادیولوژی، پوست و ... در خصوص علائم و نشانه های بیماری، علل ، عوارض، میزان ابتلا و ... اظهار نظر کرده و به همفکری برای درمان پرداخته می شود.

لازم به ذکر است، در این برنامه از دکتر توگه، دکتر پیروزیان، دکتر غریب، دکتر شفقیه و دکتر وفایی زاده تقدیر و تشکر به عمل آمد. کلاس های آموزشی « تومور برد»  هر دو هفته یک بار  با امتیاز آموزش داخلی برای پزشکان و سایر گروه های درمانی در سالن جلسات بیمارستان فوق تخصصی مرکزی صنعت نفت تهران برگزار می شود.

۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ۰۸:۴۲
تعداد بازدید : ۱,۱۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید