سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۰:۴۱
 

اخبار

آماده باش بهداشت و درمان صنعت نفت

زلزله هیچ خسارت جانی در بیمارستان نفت مسجد سلیمان نداشته است.

دقایقی قبل زلزله‌ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر مسجدسلیمان خوزستان را لرزاند که طبق گفتگو با شاهدان عینی هیچ خسارت جانی در بیمارستان نفت مسجد سلیمان نداشته است.

زمین لرزه 5.7 ریشتری در عمق 17 کیلومتری در دهستان گلگیر در مسجد سلیمان به وقع پیوسته است .این زمین لرزه در استان های بوشهر و لرستان نیز احساس شده است. این زلزله در فاصله ۱۹ کیلومتری مسجدسلیمان، ۲۹ کیلومتری قلعه خواجه و ۳۷ کیلومتری ایذه خوزستان رخ داده است.همچنین تیم ارزیاب بهداشت و درمان صنعت نفت از منطقه آغاجاری در حال اعزام می باشد.

مترون بیمارستان نفت مسجد سلیمان در تشریح آخرین خبرهای زلزله شهرستان اظهار کرد: در پی وقوع چند زلزله امروز 12 مصدوم بصورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند که 4 نفر از آنها همکاران بیمارستان بودند.همچنین پس از فراخوان پزشکان، تمامی بیماران به دستور پزشک ترخیص و یا به مراکز درمانی دیگر اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به تخریب بخشی از بیمارستان نفت در مسجد سلیمان گفت: این بیمارستان قدیمی بوده و بخشی از آن به دلیل زمین‌لرزه تخریب شده که خوشبختانه آسیبی به بیماران وارد نشده است. ما دستور تخلیه بیمارستان را صادر کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اظهار کرد: بیمارستان صنعت نفت مسجد سلیمان به دلیل قدمت ساختمان کمی دچار آسیب شده و تعدادی از منازل سازمانی نفت نیز به دلیل قدمت بالای ۶۰ سال و فرسودگی دچار آسیب در دیوار و سقف شده اند.  اسکان همکاران در مکان دیگر برای رعایت ایمنی در حال بررسی است.

خبر در حال تکمیل است.


مسجد سلیمان
مسجد سلیمان
مسجد سلیمان
مسجد سلیمان
۱۷ تیر ۱۳۹۸ ۱۴:۴۳
تعداد بازدید : ۲,۲۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید